Radio Rockille omat taajuudet Lappeenrantaan!

Radio Rock on rockmusiikkiin erikoistunut kaupallinen radiokanava, joka tavoittaa viikoittain noin 660 000 suomalaista ja jonka kuuluvuusalueella asuu lähes 4,2 miljoonaa asukasta. Tällä hetkellä Radio Rockin saa kuulumaan Lappeenrannan alueella Kouvolan taajuuksilla 90,00 MHz, mutta haluamme Radio Rockille omat taajuudet Lappeenrannan alueelle.

Jos haluat omasta puolestasi edistää Radio Rockin saapumista Lappeenrantaan ja Joutsenon lähetintorniin, allekirjoita tämä adressi. Adressin kerätessä riittävästi nimiä, se lähetetään Viestintäministeriölle kannanottona asian edistämiselle.

Kiitos!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Jarmo Lindgren voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö rikkaita verottaa nykyistä enemmän?