Sallitaan hevoset omille kotipihoille

Nykyään hevosia ei sallita pitää omilla kotipihoilla. Niiden täytyy olla taajamasta eli kylältä / kaupungilta 5km poispäin. Ennen vanhaan hevosia, lehmiä, lampaita sekä poroja saatiin pitää omalla kotipihalla, mutta nykysin ne kielletään , koska kunta pitää sitä epäpuhtaana ja turhana.
Eikö olisi kiva saada hevonen kotipihalle, eikä tarvitsisi muuttaa monien kilometrien päähän vain sen takia , että pitäisi saada kunnalta lupa ottaa hevonen! Ei tarvitsisi kylminä pakkasaamuina nousta lämpimästä sängystä kylmään ilmaan eikä illalla tarpoa pimeällä pitkin teitä talliin , joka olisi monien kilometrien päässä.

Olemme vahvasti miettineet tämän adressin perustamista ja tulimme siihen päätökseen, että perustamme tämän adressin. Meillä olisi hyvä tila pihalla laittaa iso tarha hevoselle ja rakentaa pihatto ja vaikka iso tallikin. Miksi siis lähteä tuonne jumalan selän taakse laahustamaan tallille, kun ei tarvitsisi poistua omalta pihaltansa? Miksi tehdä asiat aina niin vaikeasti, kun ne voi tehdä helpostikin.

Laittakaa nimenne adressiin, te kaikennäköiset heppahullut, niin pienet kuin isotkin. Olisi todella tärkeää että laittaisitte nimenne tähän, koska meillä ja monilla muilla heppahöperöillä helpottuisi elämä mahdottomasti. Lampsimme kunnantalolle ja menemme sieltä kysymään luvan adressin kera kun tähän täyttyy paljon nimiä! Kannattakaa siis. Kiitos jo etukäteen teille jotka laitoitte nimenne tähän. Muistakaa että yksikin nimi tulee todella tarpeeseen.