Sm-liigan purettava sopimus Urho TV:n kanssa

Vaadimme Sm-liigalta että sopimus Urho TV:n kanssa puretaan ja televisiointiluvat myydään kanavalle joka pystyy toimittamaan luotettavasti lähetykset niin netissä kuin tv:ssäkin.

Urho-TV:n palvelimet ovat yhtäkkiä rikkoutuneet juuri ennen liigakierroksen alkua. Ensin kampanjoidaan "lätkäviikonloppua" ja innoissaan mainostetaan kuinka Urho on tavoittanut netissä yli 100 000 käyttäjää ja kävijämäärä vaan kasvaa. Sitten kuitenkin yllätytään kuinka suuri määrä ihmisiä yritti samaan aikaan katsoa lähetyksiä.

Tosiasiahan on, että kyseinen sfirma ei vain vaan vaivaudu hankkimaan kunnon servereitä. Se oli varmasti etukäteen tiedossa, että nyt ennätykset ylittyy ja miten Urho hallitsee asian? Perjantaina sivut täysin tukossa... Julkaistaan lapsellisia tiedotteita, joissa kierrellään ja kaarrellaan ongelman todellisia syitä (kuten on tapana) ja luvataan lauantaiksi parempaa... Lauantaina taas sivut täysin tukossa. Asiakkaiden älykkyyden aliarviomiseksi laitetaan etusivuksi jpg-kuva, jossa ei ole ainuttakaan linkkiä. Välillä edes kyseistä kuvaa ei pääse katsomaan.

Ja lisäksi tuo Urhon perjantain jälkeinen "hyvitys" on suorastaan isku vasten kasvoja asia. (Saa haluamansa pelin tilalle jonkin toisen pelin eikä mitään extraa eli tavallaan arvottomampaa mitä alkuperäinen tilaus).

He vievät 100 000:lta (tai miten lie) suomalaiselta sen 2€ ja tarjoavat vain anteeksipyyntöjä, selityksiä ja jonku halpamaisen hyvityskoodin,josta ei hyötyä ole kun sivut eivät taaskaan toimineet.

Moni ei jaksa alkaa perimään kahta euroa takaisin joten Urho tienaa valtavat summat, pyytää anteeksi, ei tähän päivään mennessä ole korjannut samoja ongelmia, joita on ollut jo kuukausia sitten (linkit alla), SM-liiga hyväksyy tämän ja sama amatöörimäinen toiminta jatkuu vuodesta toiseen?

Toivottavasti SM-liigan taholta vihdoin ja viimein uskalletaan sanoa sopimus irti Urhon kanssa ilman mitään varoituksia tai muuta jonninjoutavaa lässytystä, koska ongelmat ei lopu niin kauan kuin Urho-TV vastaa liigalähetyksistä.

Tuossa ainakin muutamia linkkejä Urho-uutisointiin

1.10.2011 "Ei kai taas, Urho-tv!"

30.9.2011 "URHOtv ongelmissa lähetystensä kanssa"

28.3.2011 "Tv-kanava petti kiekkofanit"

26.3.2011 "Kiekkofanit raivostuivat taas: Urhotv ei toimi"

Kiitokset Joni Turulalle tekstistä. Tekstiä on osin muokattu ja lyhennetty.