Stimulukselle vihdoin ainejärjestötila!

Stimulus ry, Jyväskylän yliopiston psykologian opiskelijoiden ainejärjestö, on toiminut jo liian pitkään ilman asianmukaista ainejärjestötilaa. Yhdistyksen omaisuus ei millään muotoa mahdu Ylistönmäellä sijaitsevaan pieneen kaappiin eikä kaikkea voi siellä säilyttääkään. Jäsenet eivät voi myöskään kokoontua missään varaamatta erikseen tilaa. Sen lisäksi huomattava, että Stimuluksen toiminta on kasvanut viime aikoina varsin merkittävästi. Toiminnan laajentuessa ja omaisuuden kasvaessa tulee myös entistä suurempi tarve omalle ainejärjestötilalle.

Näiden seikkojen lisäksi psykologianopiskelijoiden yhteinen tila olisi erityisen hyvä yhteishengen kasvattaja. Jäsenet voisivat siellä tutustua toisiinsa, jakaa ajatuksia tai vaan hengailla.  Muilta ainejärjestöiltä on kuultu niin paljon positiivista palautetta opiskelijoiden yhteisestä tilasta, että uskomme sillä olevan valtava merkitys myös Stimulukselle, aktiiviselle 380 jäsenen yhdistykselle.

Lukuisista pyynnöistä, perusteluista ja toivomuksista huolimatta tarvettamme omaan tilaan ei ole otettu riittävän vakavasti. Haluamme adressilla osoittaa, kuinka suuri määrä opiskelijoita takanamme seisoo ja kuinka suurta joukkoa Psykologian laitos tukisi niinkin pienellä, mutta suureksi kuvitellulla asialla kuin yhden pienen yliopiston huoneen, sopukan tai kolon varaaminen stimuluslaisten käyttöön.

Etkö sinäkin haluaisi käydä keittelemässä päiväkahvit rankan puurtamisen lomassa muiden opiskelijoiden kanssa omassa, rauhallisessa tilassa, jossa voisit istahtaa hetkeksi ja rentoutua? Allekirjoita tämä adressi, ja olet mukana saavuttamassa parempaa ainejärjestötoimintaa tulevaisuuden psykologeille!