KLF takaisin nettiin kunnolla

KLF:n sivuille on ilmestynyt meikäläisten viesteistä kauhun sekaisin tuntein kunnioitetulle Gramexille ilmoitus jossa kerrotaan Gramexin muovaavan epäilemättä parikymmenpäisen laki- ja pr-henkilöstönsä kanssa jonkun sortin paapovaa ja ennemmin kuuntelijoita syyttelevää selvitystä siitä miksi KLF:ltä poistatettiin laadukas ja suosittu nettistream samoihin aikoihin kun kanava jalkautuin analogi-taajuuksille FM-radioihin VAIN Helsingissä ja Turussa. KLF itse kertoo syyksi hulvattomaksi pamahtaneet maksut rakkaan Gramexin toimesta, emmekä epäile. Kanavaa "voi" vielä oikein kaunillaa säällä ja oikein osuvilla auringonpilkuilla kuunnella Taajuus.fi -sivuston kautta huimalla 49 kuuntelijan maksimikapasiteetilla... Me allekirjoittaneet vaadimme siis että Gramex tai joku muu vastaa ehkä korkeampi ja toivottavasti edes hitusen älykkäämpi taho palauttaa KLF:n maksut entisellee ja/tai poistaa kokonaan kansakunnan kokonaisedun nimissä! ;)