Torkkelin sohvat takaisin alkuperäiselle paikalleen!

Haluamme tuoda Helsingin Kuvataidelukion edustalla olleet kolme sohvaa takaisin aidan viereen. Toimme sohvat koululle omalla vaivallamme miettien koulun oppilaiden hyvinvointia, mutta rehtori jo viikon sisällä käski meitä viemään ne pois. Mielestämme tämä on väärin, koska sohvat eivät ole koulun alueella, vaan aidan ulkopuolella. Sohvat eivät myöskään haittaa ketään ja tuottavat oppilaille hyvää mieltä sekä paikan, missä olla välitunneilla kun koulun muut tilat ovat jo täynnä. Koulussamme on suuri pula sosiaalisesta kanssakäymisestä, kun esimerkiksi kirjastokin on nyt otettu pois. Sohvillamme oppilaat ovat viettäneet yhdessä aikaa vuosiluokasta huolimatta.

Lisäksi koulussamme on ollut sohva esimerkiksi 2021 lukuvuoden alussa sekä sitä aiempina vuosina, ja siitä ei tullut valituksia. Emme haluaisi, että oppilaiden pitäisi istua maassa. Vaadimme sohvien siirtämistä takaisin aidan viereen!

MUISTA VAHVISTAA ALLEKIRJOITUS SÄHKÖPOSTISSA!

Torkkelin opiskelijat    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Torkkelin opiskelijat voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…