Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Sen jälkeen kun oma koirani lähetettiin huhtikuussa Turun Tuhatjalan päivystyksestä tutkimatta kotiin hoitoon, ja reilu vuorokausi myöhemmin jouduttiin nukuttamaan koirien taivaaseen toisella eläinlääkäriasemalla, koska oli jo liian myöhäistä tehdä mitään. Sen jälkeen ihmisten kanssa juteltuani ko asemasta,olen kuullut lähes pelkästään huonoja kokemuksia. Milloin on kuollut kissa väärän nukutusaineen annostelun takia, vääriä diagnooseja joiden seurauksena lemmikki on kuollut, paremmissa tapauksissa selvinnyt toisen eläinlääkäriaseman avulla. Liian monta tapausta joissa omistajan hätää ja lemmikin tilaa vähätellään eikä tutkita ollenkaan! Pahimmassa tapauksessa annetaan "piikkituomio" ihan turhaan väärän diagnoosin takia,jonka jotkut ovat luojankiitos kyseenalaistaneet ja kysyneet vielä muualta,jotkut taas ikävä kyllä eivät :( Päivystykseen tullaan silloin kun hätä on suuri, ja tarvitaan AMMATTITAITOISIA eläinlääkäreitä, jotka VÄLITTÄVÄT eläimistämme. Eläinlääkäritkin tekevät virheitä, mutta liika on liikaa, ja jos edes jäisi sellainen olo, että YRITETÄÄN ja välitetään näistä ihmisten perheenjäsenistä, asian voisi jotenkin hyväksyä.Tuhatjalassa välitetään rahasta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Riikka Kuokkanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö Suomen myöntää Edward Snowdenille turvapaikka?