Ulkomaille terroristeiksi menneiden Passit ja Kansalaisuus pois!!

Viime päivinä olemme saaneet kauhistella Pariisissa tapahtuneita terroritekoja,joissa itseään muslimeiksi kutsuneet raakalaiset surmasivat toistakymmentä ihmistä muutaman pilakuvan takia..Jäljet johtivat sylttytehtaalle tässäkin tapauksessa eli Irakissa ja Syyriassa uskonsotiaan käyviin ISIS-terroristeihin..Suomesta on myöskin lähtenyt noihin maihin muslimeita taistelemaan(humanitäärisiin tehtäviin muslimien puheiden mukaan).Koska tämmöiset sodat loppuvat aikanaan,ja eloonjääneet terroristit palaavat lähtömaihinsa,niin nämä muodostavat turvallisuus-uhan myöskin Suomelle,palatessaan taistelualueelta maahamme..Suomalaisia poliitikkoja on uhkailtu myöskin porilaisen muslimin toimesta,joka on kuuleman mukaan lähtenyt syyskuulla 2014 Syyriaan..Tämmöisten ihmisten paluu Suomeen tulee estää ottamalla passit ja kansalaisuus pois..Näistä tulevia uhkia ja muita ongelmia ei pidä siirtää suomalaisille,vaan kyseisten henkilöiden paluu Suomeen tulee estää ehdottomasti lailla..

Je Suis Charlie..    Ota yhteyttä adressin tekijään