Ympäristölautakunta Kielsi ulkoiset virtalähteet

Ympäristölautakunta ehdottaa kaupunginhallitukselle, että uusittavissa ympäristönsuojelumääräyksissä kielletään voimakkaiden äänenvahvistimien käyttö katusoitossa. Se merkitsee ulkoisten virtalähteiden käytön kieltämistä sähköisessä äänen vahvistuksessa. Ulkoisia virtalähteitä ovat esimerkiksi aggregaatti, erillinen moottoriajoneuvon akku tai sähkön ottaminen sähköverkosta..
Linkki aiheeseen:http://www.hel2.fi/ymk/ajankohtaista/tiedotteet/tiedotteet2006/Kokoustiedotteet_ylk_2006/Jalkitiedote_ltk_14_2_2006.htm

Näin ollen ihmisiltä viedään oikeus nauttia musiikista helsingin rannoilla ja puistoissa.Mikään lupakaan (liikuntaviraston myöntämä)ei auta asiaan vaikka kovasti niin luvataan(ainakin itselleni perusteltiin viileästi että kun on tämä laki(säädös) nyt tehty&voimassa niin lupaa ei heru).Mitään perusteluja (säädökselle) ei ole annettu eikä niitä ole antaa vaikkakin kovasti olen näitä tivannut..Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä siitä mitkä nämä syyt voisivat olla.Itse en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin tämän adressin ja kun kysyin ympäristökeskuksen virkailijalta että saadaanko näin laki(säädös) kumottua niin vastaus oli että kyllä,mutta on kuulema eri asia mitä herrat päättävät.

Itse olen järjestellyt pienimuotoisia päivä@ilta kekkereitä pääasiassa hietsussa muutamana vuotena aina kerran kesässä ilman ongelmia ja ihmiset ovat nauttineet auringosta ja rentouttavasta musiikista,mutta ei enään..

Toivon että ihmiset ottaisivat osaa niin että tämä täysin perustelematon laki(säädös) päätös saataisiin kumottua.