Käsiaseiden puolesta

Jokelan ja Kauhajoen surullisten tapahtumien vuoksi ovat jotkin ryhmittymät alkaneet vaatia käsiaseiden kieltämistä. Me adressin allekirjoittaneet vaadimme, että mahdollisuus käsiaseen hankkimiseksi tulee olla jokaisen suomalaisen perusoikeus. Lainsäädännöllisin keinoin aseen hankintaa voidaan rajoittaa rikosrekisteriin merkityiltä henkilöiltä sekä henkilöiltä, jotka ovat olleet mielenterveysongelmien vuoksi hoidettavana.
Muille luvan saamisen ehtona olisi todistettu ampumaharjoittelu valvoitussa olosuhteissa viranomaisen hyväksymän ampumaseuran ampumaradalla. Vähimmäisaika 12 kuukautta. Ao. viranomaisen tulisi laatia standardi, jonka mukaan ampumaradoilla on oltava koulutettuja tai muuten hyväksyttyjä asiantuntijoita opastamassa aseiden asianmukaisessa käsittelyssä sekä antamassa asennekasvatusta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä 4Dfence voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko kouluissa olla viikoittainen kasvisruokapäivä?