Vastustamme Markkuun koulun lakkauttamista

Ota yhteyttä adressin tekijään

Lakkautusesitys ei edennyt!

2015-03-26 21:04:58

Tyrnävän sivistyslautakunta päätti tämäniltaisessa kokouksessaan yksimielisesti, että Markkuun koulun toiminta jatkuu nykyisellään 1-4 vuosiluokat käsittävänä kouluna. Koulun jatkamista käsitellään uudelleen siinä vaiheessa, kun Rantaroustin koulu on valmistumassa. Markkuun koulun oppilasmäärää seurataan. Koulun oppilasmäärän näkymä kunnan oppilasennusteessa on oltava vähintään 20 oppilasta.

Kova ponnistus valtuutettujen vakuuttamiseksi on siis ohi, ja on aika juhlia koulun säilymistä kylän lasten lähikouluna! Suunnattoman suuri kiitos kaikille teille, jotka olette ilmaisseet tukenne Markkuun koulun säilyttämiselle! Tästä on hyvä jatkaa koulun ja koko kylän kehittämistyötä! KIITOS! :)

Markkuun seudun kyläyhdistys ry

Nimien kerääminen jatkuu...

2015-03-17 06:33:47

Eilen Markkun seudun kyläyhdistys luovutti tähän mennessä kertyneet nimet Tyrnävän kunnanvaltuuston ja sivistyslautakunnan pj:lle sekä kunnanjohtajalle. Jatkamme nimien keräämistä päätöksen tekoon asti. Myös vaikuttaminen jatkuu. Yhteisvoimin eteenpäin! Kiitos, että vaikutat kanssamme!

Markkuun seudun kyläyhdistys ry