Skate/BMX jne. Extreme Sport -halli Poriin -adressi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kaikki suunnitelmat on nyt käyty läpi

2011-04-06 21:55:00

Loppullisen päätöksen voi käydä lukaisemassa tuolta:

Kommenttejakin voi vilkaista.

Noh, näillä mennään.

En kuitenkaan sulje adressia vaan nimiä kerätään kunnes joku valtaa pitävä ymmärtää tämän suuren puutoksen.

Kiitos kaikille tähän mennessä adressin kirjoittajille ja toivotaan, että tämä adressi saa joskus vaikuttaa...

-Joni Horste-

Käsittely

2011-03-30 20:10:49

Kaupunginhallituksen suunnitteluryhmä käsitteli Rakennustoimisto Oy Länsiväylä Ab:n suunnitelmia ja vanhan uimahallin kaavaa tänään keskiviikkona 30.03.2011. Nähtäväksi jää mitä tapahtuu. Tarkkailkaamme lehtiä.

Päätös: Hyväksytty

2011-03-23 17:52:56

Porin kaupungin kunnanhallitus päivitti tänään 23.03.2011 netissäkin nähtävissä olevan pöytäkirjan päivältä 14.03.2011 ja päätökset ovat nyt nähtävissä.

Kansalaisaloitteeni on siis kunnanhallituksen puolesta hyväksytty ja jatkaa matkaa Kiinteistö Oy Länsiväylä Ab:n käsiin, jossa varsinainen päätös tämän hankkeen toteuttamisesta tai toteuttamatta jättämisestä tehdään

Tiedotus!

2011-03-14 20:35:56
Kävin tänään Porin kaupungintalolla ennen klo. 13:00 pidettävää kunnanhallituksen kokousta ja pääsin hetkeksi vaihtamaan sanasen Porin kaupungin kiinteistöpäällikön Antti Kilkun kanssa. Hän otti asian ystävällisesti vastaan ja neuvoi ottamaan yhteyttä Rakennustoimisto Oy Länsiväylä Ab:n toimitusjohtaja Jouni Lehtimäkeen, sillä hän päättää loppuviimeksi siitä mitä tälle kaavoitusalueelle rakennetaan.

Asia välitetään joka tapauksessa kaupunginhallituksen kokouksen (14.3) päätöksen jälkeen Jouni Lehtimäen tietoisuuteen. Aion myös itse mennä henkilökohtaisesti tapaamaan häntä mitä pikimmiten, mikäli mahdollista.

Kuntalaisaloite käsitellään 14.3.2011

2011-03-12 16:43:11

Minulle on saatettu tietoon, että Porin kaupungin kunnanhallitus käsittelee kuntalaisaloitteen ensi maanantaina klo. 13:00 kaupungintalolla.