Korkeakoulut maakuntiin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitos osallistujille...

2011-12-20 15:04:37

Kiitos vain kaikille kirjoittajille, mutta kovin vaatimattomalle tasolle yhteinen asiamme jää tällä määrällä. Ilmeisesti on tarkoitus keskittää asiat Etelä-Suomeen ja siihen on tyytyminen. Harmittaa kyllä, kun Suomi näivettyy kaikkialta muualta. Syntyy vahinko jota on hankalampi ja kalliimpi korjata kuin aiheuttaa! Teot ja sanat eivät ole nyt synkronissa oikein millään suunnalla?

300 allekirjoittanutta!

2011-12-02 17:06:47

Kiitos kaikille allekirjoittajille. Hyvä alku tärkeälle asialle. Lähes kaikki ovat suositelleet myös tätä. Lisää puhtia kuitenkin kaivataan. Kolmen sadan ääni ei vielä kovin korkealle kuulu.  Facebookista löydät asian myös "korkeakoulut maakuntiin!" nimellä tai tällä linkillä: www.facebook.com/groups/250155495038383/

Hyvää viikonloppua!

Juha Wirekoski

Hyvä alku hyvälle asialle!

2011-11-26 18:29:43

Hei kaikki, kiitos mukaan liittymisestä. Nyt meitä on jo jonkinlainen joukko avaamassa asiaa isommaksi. Toivon, että jokainen laittaa verkkonsa veteen, niin saamme kunnon huomion myös tiedotusvälineissä. Siihen on toki matkaa, mutta jostain on aloitettava. Olisko viikon tavoite 5000 kannattajaa! Avasin myös toistaiseksi suljetun ryhmän Facebookiin nimellä "Korkeakoulut maakuntiin!" Käykää liittymässä ryhmään, siellä voidaan keskustella asioista ja jakaa tietoa sekä kehittää tätä kannanottoa paremmaksi!  Laitetaan seuraava vuorokausi käyntiin ja lisää pökköä pesään! - wirekoski