Lapin lääninhallituksen kortteli suojeltava // Adressi toimitettu Rovaniemen kaupunginhallitukselle 03.09.2018

Ota yhteyttä adressin tekijään

On kiitosten aika!

2018-09-02 16:08:06

On hienoa huomata, että niin moni Rovaniemeltä Norjaan on halunnut antaa äänensä kuuluviin hyvän asian puolesta. Suuri kiitos teille kaikille!

Olemme asiassa oikeaan aikaan liikkeellä, kun mitään ei ole vielä päätetty kaavan suhteen. Adressi tullaankin luovuttamaan huomenna 03.09.2018 kaupunginhallituksen puheenjohtajalle - jättämienne terveisten kera. Toivotaan, että 656 (ml. paperinen nimilistan) allekirjoitusta siivittää kaupungin päättäjät suojelemaan alueen rakennukset sekä estää Senaatti-kiinteistöjen suunnitelmat uudisrakennuksista ja samalla alueen tuhoamisesta.

Vaikka nimien kerääminen tältä erää loppuukin, toivottavasti julkinen keskustelu asiasta jatkuu ja saamme vakuutettua päättäjät siitä, että he tekevät kaikille palveluksen suojellessaan alueen rakennukset. Rovaniemen 1.kaupunginosan asukasyhdistys on tehnyt asian tiimoilta myös kovasti työtä ja voin luvata hallituksen jäsenenä että se jatkuu aktiivisesti.

Toivotan omasta puolestani teille kaikille mukavaa syksyä ja toivon, että mahdollisimman pyrkii vaikuttamaan vielä päättäjiin omilla tahoillaan!

Kiittäen,

Henri Ramberg

henri@ramberg.fi

ps. Yle huomioi asian viime perjantaina uutisissaan - käy lukemassa juttu!

Henri Ramberg