Vantaan säilytettävä kotihoidontuen kuntalisä 1,5-2-vuotiailla.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vantaalisä poistuu 1,5 - 2-vuotiailta

2012-11-20 14:45:18

Hei kaikki Vantaa-lisää koskevan adressin allekirjoittajat!

Vantaa-lisä poistuu vuoden alusta kaikilta 1,5 - 2-vuotiailta lapsilta. Koska lasten kotihoitoa ei Vantaalla arvosteta niin lähetetään sitten päätäjille ja virkamiehille selkeä viesti. Jos kaikki perheet, jotka hoitavat yli 1,5-vuotiasta lasta kotona, hakevat päiväkotipaikkaa, joutuu kaupunki toden teolla miettimään, miten se varhaiskasvatuspalvelunsa jatkossa hoitaa. Hakemukset voi laittaa vuoden alusta tai siitä päiästä lähtien, kun lapsi täyttää 1,5 vuotta. Kiitos tuestanne!

Facebookista löytyy tapahtumalle omat sivut: https://www.facebook.com/events/465378036839439/permalink/469743089736267/?notif_t=like

terveisin, Sini Viitala

Sini Viitala

Vaunumarssi Tikkurilassa kotihoidontuen kuntalisän säilyttämisen puolesta Vantaalla

2012-11-13 22:12:15

Hei!

Kiitos, että olet tukenut kampanjaamme kotihoidontuen kuntalisän säilyttämisen puolesta Vantaalla!

Keskiviikkona 14.11. klo 10.00 järjestämme vaunumarssin Tikkurilassa. Lähtö marssille Peltolantieltä Sinirikon leikkipuistosta. Luovutamme adressin kaupungintalolla n. klo 10.30. Paikalla valtuutettuja. Tervetuloa!

Sini Viitala