Y-juna Karjaalle ja Inkooseen säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi suljetaan, kiitos kaikille / Namninsamlingen stängs, tack till alla!

2014-02-04 14:28:05

Liikenneministeriö on päättänyt säilyttää Y-junan reitin entisellään nykyisen sopimuskauden loppuun saakka. Kiitos kaikille allekirjoittaneille! Adressi suljetaan tavoitteen täytyttyä.

---

Kommunikationsministeriet har beslutat att behålla Y-tågets rutt oförändrad till slutet av den nuvarande avtalsperioden. Tack till alla som skrivit under! Namninsamlingen stängs nu då vi uppnått målet.

Adressi luovutettu Liikenne- ja viestintäministeriölle

2014-01-30 13:54:09

Delegaatio Inkoon asemalta kävi jättämässä tänään adressin liikenne- ja viestintäministeriöön kello 10. Nimien keruu jatkuu, vähintään ministeriön asiasta tekemään päätökseen saakka. Silloin selviää täytyykö taistelua Y-junan puolesta vielä jatkaa.

Adressiin oli kertynyt 2357 nimeä tulostushetkeen mennessä. Kiitos kaikille allekirjoittaneille, jatketaan vielä nimien keräämistä kunnes tiedämme mitä ministeriö päättää.

Lisätietoa ja kuvia tilaisuudesta blogissa.

---

Delegationen från Ingå station lämnade idag klockan 10 över motionen till kommunikationsministeriet. Namninsamlingen fortsätter, åtminstone tills ministeriet har fattat ett beslut i frågan. Då klarnar det huruvida vi måste fortsätta kämpa för Y-tåget.

2357 namn hade samlats in vid tiden för utskriften. Tack till alla som skrivit under! Vi fortsätter samla in namn tills vi vet vad ministeriet besluter.

Mera information och bilder från tillfället i bloggen.

Adressin luovutus

2014-01-29 08:33:46

Liikenne- ja viestintäministeriö on ilmoittanut pyrkivänsä tekemään ratkaisun Y-junan kohtalosta tammikuun aikana:

Näin ollen joudumme luovuttamaan adressin varsin pikaisesti. Alustavasti tapaaminen liikenne- ja viestintäministeriöön on sovittu torstaina 30.1.2014 klo 10. Torstaihin mennessä kertyneet nimet luovutetaan, mutta adressi jätetään vielä auki siihen saakka kunnes ministeriö on tehnyt asiasta päätöksensä.

Hyvät allekirjoittajat, levittäkää vielä sanaa adressista tämän viimeisen päivän aikana jotta saamme mahdollisimman paljon nimiä!

---

Kommunikationsministeriet har meddelat att de strävar till att fatta ett beslut angående Y-tågets öde i januari:

Vi tvingas alltså överlämna motionen synnerligen snabbt. Preliminärt har vi kommit överens om att träffa kommunikationsministeriet på torsdag 30.1.2014 kl 10. Vi överlämnar de namn som vi har hunnit samla in tills dess, men namninsamlingen är öppen tills ministeriet har fattat sitt beslut i frågan.

Bästa undertecknare, sprid ordet om den här motionen ännu under den här sista dagen så att vi får så många namn som möjligt!