Lääkkeiden peruskorvattavuus takaisin HAE tyyppi III -potilaille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Haluamme odottaa Kelan päätökset

2014-04-30 07:52:24

Peruskorvattavuus edellyttää 1.6.2014 alkaen Kelasta haettavaa korvausoikeutta. HAE-3 tyyppiä sairastavat hakevat korvausoikeutta lääkärinlausunnolla B Kelasta. Varmoja päätöksiä odotellessa toivomme edelleen allekirjoituksia. Tiedotamme myöhemmin, että myönsikö Kela korvausoikeuden meille HAE-3 tyyppiä sairastaville. Odotamme kuumeisesti Kelan päätöstä!

Kirsi Moilanen

Kiitos mukana olostanne ja allekirjoituksitanne.

2014-04-28 11:19:26

Kela on 25.4.2013 muuttanut päätöksen siten, että myös me HAE-3 tyyppiä sairastavat saamme lääkkeen peruskorvattavana.

Allekirjoituksia tuli 426 kpl, aivan mahtava määrä.

Kaunis kiitos ja auringonpaistetta elämään.

Ohessa päätös:

Kirsi Moilanen