Cheryll takaisin BB-taloon!

Hyvät ihmiset!

Sunnuntaina 09.11.2008 tapahtui kaamea vääryys! Sub-kanavalla pyörivän Big Brotherin viikottaisessa häätöäänestyksessä kotiin lähtö koitti Helsinkiläiselle Cheryll Karrille. Tällä adressilla vaadimme muutosta tapahtuneeseen!

Vielä kun äänestysaikaa oli sunnuntaina vielä useita minuutteja jäljellä ainakin Cheryllin kannattajat kokivat karmaisevan takaiskun: Lähettäessään Cheryllille + -ääniä saivat he seuraavanlaisen tiedotteen puhelimiinsa: "Palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä"!

Tämä siis esti ainakin Cheryllin kannattajien äänestämisen, mikä pidemmän päälle vaikutti äänestystulokseen! Tämä siis tarkoittaa sitä, että joko palvelulla on tosiaankin ollut teknisiä ongelmia, tai sitten tuotanto vain halusi Cheryllin ulos Big Brother -talosta!

Kummin päin vain, tämä ei ole reilua niin Cherylliä kuin muitakaan kohtaan! Vaikka tuotanto ei olisi harjoittanut vilppiä ei heillä silti olisi ollut oikeutta häätää Cherylliä osan äänistä kadottua!

Kaiken lisäksi Iltalehden verkkosivuille ilmestyi jo kello 22.09 uutinen Cheryllin häädöstä: Useita minuutteja ennen putoajan selviämistä, äänestyskin oli vielä kesken! Ynnätään tähän mukaan vielä se, että tässä uutisessa oli alunperin vanhat kuvat parin edellisviikon takaa sen ilmestyessä, mutta nyt siinä on uudet "viralliset" kuvat.

Tämä kaikki vahvistaa minun ja monen muun epäilyksiä Cheryllin vilpillisestä häätämisestä talosta. Tällä adressilla pyrimmekin vaikuttamaan ja saamaan Cheryllin takaisin taloon!

Kunhan nimiä kertyy tarpeeksi toimitan adressin tuotantoyhtiölle! Toivottavasti Cheryll saa oikeutetun paikkansa talossa lunastettua takaisin tämän adressin myötä! Ciao!

PS. Laittaisin tähän mukaan vielä lisäyksen, sillä monet ihmiset tuntuvat ymmärtävän adressimme idean aivan väärin:

Adressin tarkoituksena ei ole ainoastaan fanimainen Cheryllin takaisin vonkaaminen, jolloin vain Cheryllin isoimmat fanit allekirjoittaisivat, EI!

Kyse on siitä, että meitä, katsojia, sekä suomen kansalaisia on petetty näillä reality-ohjelmien äänestyksillä ties kuinka kauan! Kyse ei siis ole pelkästään Cheryllistä, kyse ei ole pelkästään rahasta. Kyse on oikeudesta ja sen toteutumisesta. Tällä adressilla pyrimme saamaan tuotantoyhtiön vastuuseen huijaamisesta ainakin tässä tapauksessa, kenties jokaisessa edeltävässäkin äänestyksessä.

Tämän täytyy loppua!

PS.2: Pistättehän tämän eteenpäin niin suullisesti kuin kirjallisesti ja lähettäisitte adressin eteenpäin eri sivustoille.

Thnx ja bye bye! <3..

E: Iltalehti on ottanut yhteyttä ja kertonut jättäneensä artikkeliin luomisajankohdan ilmestymisajankohdan sijaan. Tästä eteen päin jääköön jokaisen oman harkinnan varaan uskooko tähän, mutta muistuttaisin, että kuvia koskenut seikka pitää edelleen paikkansa, eikä sitä vastaan ole sanottu halaistua sanaakaan.

Chop Chop.