Naiset kotitalouspalveluun tasa-arvon nimissä!

Vaadimme että Suomessa määrättäisiin 18- vuotiaiden kokonainen naisikäryhmä pakolliseen kotitalouspalveluun.

Lain säädäntöä on tasa-arvoistettava. Naisen kieltäydyttyä kotitalouspalvelusta, hänet tulisi tuomita vankilaan ellei halua vapaaehtoisesti hakeutua esimerkiksi kaupunkien puistojen siivojaksi ns. siviilipalveluna.

Niin kauan kun Suomi rikkoo kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia ja omaa lainsäädäntöä ja kokonaiset ikäryhmät määrätään sukupuolisin perustein asepalvelukseen, vaadimme tasa-arvoa! Vastustamme mielipidevankeutta. Tälläkin hetkellä Suomen vankiloissa istuu miehiä, jotka kieltytyvät varusmiespalvelusta (sukupuolinen syrjintä) tai siviilipalveluksesta (pakkotyö) ja ovat näin ollen mielipiteidensä takia vangittu!

Suomi on ainoa EU maa, jossa on mielipidevankeja: viite: Amnestyn raportit. Aseistakieltäytyjien liiton sivuilla myös enemmän tietoa asioista ja suomalaisista turvapaikanhakijoista.

Kansanliike, ei yhdistys.