Naiset kotitalouspalveluun tasa-arvon nimissä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Naiset kotitalouspalveluun tasa-arvon nimissä!.

Päivi Paananen
Helsinki

#1

23.10.2006 16:52

Sairasta. Jos halutaan tässä adressissakin mainittua tasa-arvoa, tulee vaatia naisten pakollista armeijaa / siviilipalvelusta kuten miehilläkin eikä mitään kotitalouspalvelua!
Vaihtoehtoisesti voi tehdä adressin jonka mukaan haluttaisiin poistaa miesten pakollinen armeija / siviilipalvelus.

Edellä mainitsemistani syistä tämä adressihan on selvästi naisvastainen eikä tasa-arvoa ajava.
Niina Hannula
Hämeenlinna

#2

25.10.2006 19:17

Yhyy.

"Suomi on vapaa maa, mä en tee mitään mitä en itte halua!"

Siis aivan sama juttu kuin nyt 11v. pikkuveljeni tuossa vuosi-pari sitten, ei halunnut mennä kouluun ja samanlaista tämä itkeminen on, siirtynyt vaan tuohon 17-29-ikähaarukkaan...

Ihmeellistä toimintaa tämä "mä en ala!", katsellaan vaan omaa napaa ja kaikesta pitää hyötyä - rahassa mitattuna tietenkin. Mitään ei voida tehdä yhteisen hyödyn takia. Minä, minä, minä, MINÄ!
Joona Kellomäki
Kuopio

#3

05.12.2006 19:57

No Niina sitten tässä menee armeijaan yhteisen edun hyväksi, nih? Vai onko nainen niin heikko astia, ettei voi hennoinkaampaan palveluun suostua. Haistakaa home, feministit (ja allekirjoittakaa siinä sivussa http://www.adressit.com/sukupuoli).