Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

Kommentoitu viesti

Kiristystä

#151 Re:

14.04.2013 10:36

#147: Pienen koulun evp puh. johtaja -

Yksi yhteisö, joka ummistaa silmät tältä kaikelta, on kirkko.

Rahan vuoksiko sekin?

Tavallisena ev.lut. -seurakuntalaisena en voi käsittää, että seurakunnista koostuva yhteisö sallii keskuudessaan jos minkälaisia seurakunnista erottautuneita, mutta seurakunnissakin päätöksentekoon osallistuvia pienyhteisöjä, jotka tuomitsevat emokirkon uskon, eristävät jäsenensä muusta seurakunnasta ja hallitsevat heitä henkisellä terrorilla, jota muu kirkko tukee olemalla puuttumatta siihen!

Minun mielestäni kirkko asettuu tämän henkisen terrorin puolelle ja tukijaksi myös antautumalla itse kiristettäväksi:

Menetettäisiin rahaa ja jäsenistöä, jos näiden "alayhteisöjen" toimiin puututtaisiin.

Niinpä heidän sallitaan kirkolliskokousedustajiensa suulla sanella ehtojaan koko kirkolle - eli enemmistölle, meille muille.

Minusta se on väärin.

Näen sen korruptiona.

H.H.

Vastaukset

huutajille

#162 Re: Re:

2013-04-15 07:43:34

#151: Kiristystä - Re:

Onhan tää vähän surkuhupaistakin lukea kommenttia, mitä on nyt 7 sivua tähän mennessä.Monet suu vaahdossa  heittelee kiviään, ollen täysin vain median tietojen varassa.Kun mediaa seuraa, ei tarvi ihmetellä asioiden vääristymistä.Kuunnelkaapa vaikka 14.4.2013 Horisontti( V. Ilolan haastattelu, tai viime kesän suviseuroista suorana lähetetty Horisontti ohjelma.Molemmissa oli mm. toimittajana Simo Alastalo.Noissa molemmissa ohjelmissa äänessä olivat  kootuna toimittajan toimesta  ainoastaan liikkeen kriitikot, jotka antoivat täysin virheellisen, osin täysin valheellisen kuvan tästä liikkeestä.

Lukekaa vaikka Kotimaa -24:ää.Täytyy olla sokea, ellei näe sen todella syrjivää asennetta tätä ko.liikettä kohtaan.

Eräs Nasaretin mieskin  tuomittiin huutoäänestyksellä kuolemantuomioon kauan sitten, enemmistön päätöksellä, yllyttäjien ollessa kansan seassa..............

Oikea päätös/ tuomio  oli varmaan silloinkin monen paikalla olleen mielestä, mentiin  sitten hurskaana kotiin, kun saatiin olla mukana huutamassa oikeaa tuomiota.

 

evp. pienen koulun johtokunnan puh.johtaja.

#172 Re: Re:

2013-04-16 12:34:38

#151: Kiristystä - Re:

Olet oikeassa kirkon näkemätömyydestä ja kuulemattomuudesta  ko. ryhmittymää kohtaan  Ja rahan jaosta, miten ja kenelle yksityiselle tai ryhmälle  sitä annetaan. . Esimerkiksi!  Kun tarpeeksi näkee,  tarpeeksi kuulee,   tarpeeksi kokee aina voi erota kirkosta.   Olin usein miettinytkin mitä minä täällä teen. Sitä vaan roikkuu ja on kun sinne saa kuulua kaikki .......? Kirkonverokin kun otetaan jo muuten, ei tule enää kirkonverojakaan erillisenä kuten entisaikaan.  Eikä  lipsahda ulosottoonkaan.    Erosin viisi vuotta sitten, roikun nyt siviilirekisterissä. Buddalaisuutta olen kyllä miettinyt.  Olen siihen perehtynyt ulkolaisen kummityttöni vuoksi.  Jää vielä itsellekin rahaa kirkonverostani vaikka joka kuukausi lahjoitan summan tyttöni  ja hänen yhteisönsä hyväksi.  Summa, summarum, tässä yhteisössä on kuudennusmiehet kuin  muutama satavuotta sitten. Se on aivan järkyttävää. Tämä asia on ajettava loppuun,aiheutetut vammat tutkittava. Vammoja saanut minäkin,  se evp. koulun johtokunnan puheenjohtaja. Vihkosen siitä kirjoittaisin