Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Kommentoitu viesti

Eva

#2 Eläinperäiset lääkkeet.

26.05.2013 20:16

Täytyy sanoa että en voi ymmärtää miksi ihmiset jotka tarvitesee muuta lääkettä kun thyroxiinia pidetään idiootteina.Kyseessähän on siitä että useimmat lääkärit ei osaa/halua tietää tästä sairaudesta yhtään mitään,koska heidän mielestä tämmöistä sairautta ei edes ole.Itse olen saanut elämäni semmoiseen malliin mistä en edes tiedä että on olemassa.Kiitos Armour Thyroid ja mun mainiota lääkäriä.Itse pidän suurinta osaa lääkäreistä kun kyseessä kilpirauhasenvaajaatoimitaa erittäin tietämättöminä,eli koulut on käymättä.Saisi istua 6 kk koulunpenkillä ja oppia kuinka kilpirauhanen toimii.Ja 2 kk kuinka kuunnellaan potilasta.Ei ne arvot mutta se vointi.

Vastaukset

Pirita

#237 Re: Eläinperäiset lääkkeet.

2013-07-25 17:46:37

#2: Eva - Eläinperäiset lääkkeet.

AIVAN. EN YMMÄRRÄ MIKSI TÄLLAINEN ASIA ON PIMENNOSSA VIELÄKIN, JOS ITSE OLISIN ALALLA VOIPI OLLA ETTÄ OLISIN TIENNYT ASIAN JO 20 VUOTTA SITTEN. PASKIAISET!

Tatjaana

#796 Re: Eläinperäiset lääkkeet.

2016-03-05 18:11:14

#2: Eva - Eläinperäiset lääkkeet. 

 Tsh 7,9 vaikka 1 mikrogrammaa thyroxin ja 15 liothyronin. Eläinperäisen lääkityksen aikana vointi ja arvot ok. Synteettiseen siirtymisen jälkeen totaalinen romahdus ja 3kk sairasloma. Jos kaikki johtuu väärästä kilpirauhasen vajaatoiminnan hoidosta, tulee yhteiskunnalle melkoisen kalliiksi.... Nyt sitten ihmetellään mistä ihmeestä kysymys kun arvot ja vointi eivät ole kunnossa. Saa nähdä mitä tämän koehenkilön kanssa käy näiden UUSIEN HIENOJEN HOITOSUOSITUSTEN kanssa.. Minun lääkäri menetti lääkärin toimintaluvat Suomessa ja tämä on lopputulos. Millään en uskaltaisi lähteä shoppailemaan armour thyroidia ulkomailta. Hillary Clintonkin on varmaan  hengenvaarassa, kun on armour thyroid lääkityksellä.