Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Kommentoitu viesti

amelieamande

#335 THYROXIN POIS MARKKINOILTA

23.12.2013 14:54

Jahas, täällä onkin herkullinen paikka kilpirauhaspotilaille ja muillekin. Onhan tämä yhteiskunta menossa aika sairaaksi kun valvirakin aikoo estää lääkkeen joilla moni ihminen ON VÄLTTÄNYT eläkkeen ja noussut melkein haudasta! KyLlä suututtaa. Minulla thyroxin ei auttanut mitään, menin vain huonompaan kuntoon ja lisämunuaiset menivät vuosien varrella P:KSI kun minulle syötettiin vuosikausia srri- eli psyykelääkkeitä tushaan ja sanottiin että liikkumisongelmat ovat psyykkisia, nIinpä uskoin kaikkia ja liikuin väkisin vuosia hirveässä olossa ja lopputulos on nyt se että lio hoito ja kortisonihoito meneillään ja olen tulossa kuntoon lähemmäs kymmeneen vuoteen. VOI HELVETTI EN VOI MUUTA SANOA. OLEN SUOMEN TERVEYDENHUOLTOON TODELLA PETTYNYT, JA LUOTAN AINOSTAAN ENÄÄ ITSEENI, EN YHTEENKÄÄN LÄÄKÄRIIN. EN KENEENKÄÄN, VARSINKAAN NÄIHIN TK-RUNKKAREIHIN. PARDON!!

Vastaukset

Vieras

#352 Re: THYROXIN POIS MARKKINOILTA

2014-01-22 16:06:17

#335: amelieamande - THYROXIN POIS MARKKINOILTA

Oma äitini on syönyt Thyroxinia jo yli 15 v ja muita lääkkeitä, joita on ollut pieni laukullinen ja joita on vaihdettu aina välillä. Eivät parantaneet.

Onneksi olkoon kun luotat itseesi. Se lenkki ei petä, vaan parantaa. Oletko myös tutkituttanut ettei asunnossasi ole haitallista maasäteilyä? Muistaakseni kansanedustaja Pohjolainen teki Karjalaisten Suomeen asuttamisen aikoihin mittavan tieteellisen tutkimuksen aiheesta.

Rokotuksista en malta olla lisäämättä linkkiä tutkimustuloksia siitä mitkä ovat kaikkein vaarallisimpia http://preventdisease.com/news/13/111413_What-Is-Deadliest-Of-All-Vaccines-According-To-Data.shtml Suomenkielisenä löytyy Magneettimedian sivuilta.