PELASTAKAA KOIRAMME!!

Kommentoitu viesti

nh

#99 Re:

29.03.2014 13:36

#1: T.M -

Tekstin perusteella uskoisin että syy on eläimen terveyden laiminlyönti.. rivien välistä voi lukea että koira pitää paljon ääntä ja siihen on reagoitu "no sillähän on vaan ikävä" vaikka totuus todennäköisemmin on suuret kivut.. harvat elämet tulee sanomaan päin naamaa "etkö urpo tajua mua sattuu" jos ei huolehdita siitä että varmistetaan mistä koiran äänekäs elo johtuu voi syyttää vain itseään että koira on siinä kunnossa että oikeus on määrännyt sen lopetettavaksi tervettä eläintä kun ei suomessa lopeteta oikeuden päätöksellä (fyysisesti tai psyykkisesti tervettä) aika varmasti on oikeuden päätöksessäkin kerrottu mitkä ovat perustelut lopettamiselle. ja koska alottaja ei niitä tuo julki on siinä jotain salattavaa?

Vastaukset


Vieras

#100 Re: Re:

2014-03-29 13:52:25

#99: nh - Re:

Tuo mitä sanoit on täyttä valhetta! Ja ei minun tietääkseni ainakaan koiraa ole lopetettu. Koira ei ole äänekäs eikä koiralla ollut mitään kipuja silloin kun se vietiin pois kotoota. Tosin minulla on tietoa siitä, että Viikissä koira itki todella paljon ja olen ollut koko ajan todella hädissäni koiran puolesta. Ei ole oikein, että koira erotetaan lähes väkivalloin omasta perheestään ja en tiedä mitä eläinkokeita koiralle on tehty Viikissä, Viikkihän on koe-eläintila. Mutta me emme ole antaneet mitään lupaa tehdä koiralle eläinkokeita tms. Mutta sen tiedän, että koira on kärsinyt Viikissä, koska kuulin sen itse. T. Adressin tekijä

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2020-08-04 20:04:31