Siuntion äänestystulokset.Sjundeå valresultat.

Kommentoitu viesti

mummo etelä Siuntiosta

#27 Re: LOHJAAN

09.10.2011 22:42

#24: mummo asemalta - LOHJAAN 

 Ehdottomasti EI Lohjaan. Kirkkonummi, Siuntio ja Inkoo olisi paras kuntaliitos. Meillä on yhteinen kulttuuri ja historia ja sjainti kaupunkiseudun ja Raaseporin välillä olisi paras mahdollinen. Olen varma että kaikki Siuniolaiset ensisijaisesti haluaisivat pysyä itsenäisena mutta niinkuin kaikki tiedämme se ei ole mahdollista. Miksi hosua Lohjaan suuntaan kun tämä toinen vaihtoehto on vartenotettava mahdollisuus.  

Vastaukset

Haa-Hui-Lee

#28 Re: Re: LOHJAAN

2011-10-10 11:33:50

#27: mummo etelä Siuntiosta - Re: LOHJAAN 

 kukahan se sitten hoitaa meidän sos.  ja terv.palvelut? Kirkkonummella täysi kaaos jo omissakin hommissa.


Vieras

#46 Re: Re: LOHJAAN

2011-10-27 15:35:55

#27: mummo etelä Siuntiosta - Re: LOHJAAN 

>Olen varma että kaikki Siuniolaiset ensisijaisesti haluaisivat pysyä itsenäisena mutta niinkuin kaikki tiedämme se ei ole >mahdollista

Olen siuntiolainen ja en ensisijaisesti halua kunnan pysyvän itsenäisenä. Kunnan itsenäisyys tulee tärkeysjärjestyksessä kaukana takana , sen edellä ovat kestävällä rahoituspohjalla tuotettavat palvelut.

Täällä moni haikailee liitosta Kirkkonummen kanssa. Kirkkonummi ei halua liittyä Siuntion kanssa, eikö se merkitse mitään? Kirkkonummelainen työkaverini sanoo tämän vielä melko värikkäästikin...