Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Kommentoitu viesti

peju

#209 Nyt ymmärrän, home on myrkky!

16.03.2016 18:29

Muutimme anopin taloon  v.2015 elokuussa, muutimme pois sieltä uuteen asuntoon  tässä kuussa. Nukuin yläkerrassa, katon sisäpuolella oli kosteutta tai märkää ullakolla nukuin seinän takana missä on kosteutta  ja ullakon ovi ei ollut tiivistetty pääsi homeilmaa huoneeseen.   Minulle tuli urtikariaa joulukuusta lähtien ja yskä tammikuusta lähtien vielä vaivaa mutta vähemmän päivä päivältä. Se on vanha puutalo, sen jälkeen laitettiin levyt ulkoseinään, liiankin hyvin että ilma ei päässyt vaihtumaan sisäkatolla. Kuukausi sitten tehtiin reikä talon kumpaakin päätyyn että ilmat vaihtuun. Olen varma siellä on  hometta, se haisee ja on kosteaa, katon sisäpilareissa näkyy tummunutta kohtia missä kosteutta näkyi. En mennyt katsomaan mikä tilanne siellä on nyt koska olen altistunut siihen. Minulle tuli kyllä kummallinen olo aina siellä käydessäni varsinkin kun olen muutaman yön yöpynyt mutta nyt en käy kuin korkeintaan kahvilla alakerrassa.

Vastaukset

Peju

#211 Re: Nyt ymmärrän, home on myrkky!

2016-03-23 08:32:37

Nyt minua ei vaivaa yskä ja ihottumaa enää käden selkämyksessä hyvin vähän.  Asun toisessa asunnossa missä on koneellinen ilmanvaihto.

peju

#276 Re: Nyt ymmärrän, home on myrkky!

2016-09-27 08:00:32

#209: peju - Nyt ymmärrän, home on myrkky! 

 Olen terve nyt kuin pukki.  Olipa kokemus homeesta.  Olen sitä mieltä jos hometta epäilee kannattaa muuttaa pois tai tehdä asialle jotain. Kiitos homepakolaiset sivuston ylläpitäjille, tästä oli suuri apu.