Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Kommentoitu viesti

weec

#639 Re: Sähkötupakka laki 2016

11.09.2016 12:38

#324: marko.l - Sähkötupakka laki 2016 

hei kun täällä nyt puhutaan sähkötupakoista, niin haluisin kysyy, että miten ne on auttanut lopettamaan? onko ne kaikki oisen vaihdot ja nesteiden laitot hirveen hankalaa hommaa? oon koittanu kaikkii mahollisii nikotiinituotteita, mut mikään ei auta! katoin ite netistä näitä: www.paulsaar.com tai www.siu.fi ?

T: todella halukas lopettamaan!

Vastaukset

Vesku 1

#640 Re: Re: Sähkötupakka laki 2016

2016-09-20 02:25:36

#639: weec - Re: Sähkötupakka laki 2016 

 Moi Weec.  Mä poltin noin 50 vuotta punasta norttia ja pääsin parissa päivässä sähkötupakan avulla noista arkkunauloista eroon, kaikki muut keinot olin tehottomina jo kokeillut.

Kaikki riippuu eniten susta itsestäsi, mutta jos sulla on laskutaito tallella, niin opit Ohm.in laista vain tässä asiassa tarvittavan pienen tiedon, että montako wattia virtaa sähkötupakkasi käyttämä atopään ohmi arvo tarvitsee, tämän oppii helposti jo parissa päivässä ja myös  sen, että nestetankkien täyttö ja atopäät vaihtuu rutiinilla "harjoittele" Paljon riippuu myös siitä minkälaisia nesteitä välineitä aloittelijana käytät, ne pitää olla arvoiltaan yhteensopivat keskenään, kuten - laitteen atopään ohmi - akun watti ja voltti määristä ja ennenkaikkea nikotiininesteen % vahvuus ja maku pitäisi kyllä ainakin alkuun imitoida mahdollisimman paljon sitä savuketta jota olet tupakoidessasi polttanut ! Kuulostaa kirjoitettuna ehkä vaikealta, mutta onkin käytännössä yllättävän helppoa, sillä onhan kaikissa myytävissä sähkötupakka laitteissa omat ohjeet aina mukana, niistä selviää akun watti ja atopäiden yhteensopivuudet Ja yleensä sähkötupakat on kaikillatavoin itselle sopivaksi säädeltäviä laitteita.

Netistä etsimällä löydät kyllä käyttäjien blogeja, mutta helpoin vaihtoehto aloittelijalle on mennä lähimpään sähkötupakka kauppaan ja kysyä myyjiltä neuvoa, mutta ole varovainen ja tarkkana, ettei myyjät rupea houkuttelemaan sua ostamaan kalleimpia laitteita ja varusteita, vaan tyydy ihan aloituspakkaukseen näin aluksi ja tutki vasta myöhemmin kokeneemmille tarkoitettuja kalliimpia laitteita, näillä tiedoilla pääset alkuun ja varmasti pääset röökistä eroon helposti ! ONNEA MATKAAN Weec !

Terv, Entinen tervakeuhko, jonka sähkötupakka pelasti, sillä jokainen polttamani arkkunaula oli naula mun omaan arkkuun!