Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Lakana82
Vieras

#15 Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

06.09.2010 09:50

Tuskin kukaan voi kyseenalaistaa sitä, että lapselle on hyvä saada sekä naisen että miehen malli. Toivon tietysti ymmärrystä ja Jumalan siunausta kaikille n. 1 % seksuaalivähemmistöön kuuluville ihmisille, mutta toivon edelleen kaikille lapsille sekä isää että äitiä. Jos ajattelen omaa isääni tai äitiä, joita molempia rakastan puutteineen päivineen, en olisi millään suonut itselleni kahta äitiä tai kahta isää. Olisitko sinä?

Vastaukset

Vieras
Vieras

#21 Re: Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

2010-09-07 07:15:46

#15: Lakana82 - Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

Entä jos lapsella on kaksi äitiä ja isä? Ja kaikki rakastavat lasta yhtä paljon. Eli ei sateenkaariperheen lapset välttämättä isättömiä ole. Isä on aktiivisesti mukana lapsen elämässä, vaikkei saman katon alla asukkaan.

Ps. On olemassa heteroäidin lapsia, jotka eivät ikinä tapaa isäänsä.

Vieras
Vieras

#355 Re: Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

2010-10-12 19:20:38

#15: Lakana82 - Miksi kukaan ei puhu lasten edusta? 

 Ehdoton EI kirkkovihkimisele ja ehdoton EI että saavaat lapsia syy lapset oppii vanhemmilta ja viimeistään pk,ssä on kiusattu

Vieras
Vieras

#384 Re: Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

2010-10-17 20:26:41

#15: Lakana82 - Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

mielstäsi lapsi tarvitsee äidin ja isän ja siksi et kannata homoliittoja?

Mielenkiintoista..

Itse olen yhäidin kasvattama eli eipä mullakaan ollut isää.

Mulle olis aivan sama vaikka oliskin ollut kaksi äitiä tai isää..

Tärkeämpää ehkä onkin mielestäni että lapsilla on kaksi vanhempaa elämässään.

Vaikkakin kyllä minusta ihan normaali perheenäiti tuli yh. kasvatuksellakin :)

Vieras
Vieras

#400 Re: Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

2010-10-18 19:44:31

Vieras
Vieras

#482 Re: Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

2010-10-29 07:41:50

#15: Lakana82 - Miksi kukaan ei puhu lasten edusta? 

 Olisin mielelläni kokenut sen. Elämäni voisi olla erilaista toki, mutta ainakin olisin elänyt tietäen, että olin haluttu rakastettu ja toivottu. Liian monta kertaa olen kuullut maailman ikävimmän lauseen "Sinä olit pelkkä vahinkolapsi!" Siinäpä vasta hieno ja mukava malli lapselle... Olisihan saattanut eteen tulla myös hankalia paikkoja, kun maailmassa on vielä suppeakatseisia ihmisiä, jotka edelleen haluavat roolittaa lapsensa sukupuolirooleihin. Ajatteles, jos jokainen vanhempi kasvattaisi lapsensa arvostamaan toisia ihmisiä IHMISINÄ eikä miehinä ja naisina, kohtelemaan toisia ihmisiä kunnioittavasti, erottaamaan oikean väärästä ja olemaan mieleltään avoin. Muita perusasioita unohtamatta tietenkään. Ja tunnen kyllä useitakin erittäin hienoja ja fiksuja ihmisiä, jotka ovat eläneet ilman isää tai äitiä koko elämänsä. Onko tilanne jotenkin erilainen heidän kohdallaan, vaikka toinen malleista puuttuukin? Ovatko he nyt sitten jotenkin huonompia ihmisiä kuin he, joilla on ollut molemmat mallit paikalla?