Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Kommentoitu viesti

Hän
Vieras

#43 se sai mitä ansaitsi!

28.10.2010 08:39

Se on vain koira, yksi eläin muitten eläinten joukossa. Ihmetyttää aina tämä lemmikkien omistajien taipumus inhimillistää elukkansa, että sillä olisi muka samat tunteet ja tajuaisi vaarat sekä muut.

Koira on alkeellinen laumaeläin, jolle pitää opettaa, mikä sen paikka on laumassa. Ihmisperheessä koira on se alin laumanjäsen, joka ei pomota, ei määrää. Koiran pitää aina ja kaikessa totella ihmistä. Muita vaihtoehtoja ei ole tai tulee kurinpalautusta.

Ja koira ei koskaan ole hän, vaan ainoastaan se! Pelkkä eläin.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#50 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 09:10:14

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!

??? Siis ei jumalauta! Sinä et ilmeisesti omista lemmikkiä?? Toisaalta sinunkaltaisellesi ei lemmikkiä tulisi edes luovuttaa!!

Kertoo paljon, millainen olet ihmisenä.. tai et taida edes olla ihminen vaan SE - pelkkä eläin! Kuka jumalauta hyväksyy tuollaisen kurittamisen kenellekään/millekään elävälle oliolle!!!

KUonolainen
Vieras

#64 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 09:35:19

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi! 

 Ei helevata mikä ääliö. Tottakai jokainen tietää perusasiat koirasta että on lauman jäsen jne.. Mutta joku järki on oltava koiran omistajankin päässä. Tuollainen roikottaminen ei ole rangaistus, eikä kurinpalautusta vaan suoraa kidutusta ja sadismia. Koira ymmärtää kyllä hyvin paljon vähemmälläkin.

Toivon todella ettei sinulla ole koiraa. Jos on, anna se pois, sinä et ymmärrä koirista mitään.

Vieras
Vieras

#79 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 10:27:27

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!

En hyväksy eläinten rääkkäystä mutta olen kanssasi asiasta samaa mieltä eläimet ovat eläimiä ja ihmiset ihmisiä.Miksi esimerkiksi koira tarvii ottaa kahvipöytään muiden kanssa vaan sen takia kun se on omistajansa mielestä niin ihana ja söpö(minun mielestäni se ei välttämättä ole)Miksi koiran on nukuttava sängyssä omistajansa vieressä?Hyi hitto sanon minä!!Minkä takia koiran kuva laitetaan lehteen"Onnea Luffe 2.v."Näyttääkö omistajat sitä sitten lemmikilleen?!Järki käteen lemmikin omistajat!Annetaan eläinten elää hyvää mutta ELÄINTEN elämää.

Pertsa
Vieras

#82 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 10:34:09

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!

Hmmm ... sinulle ehkä eläin, meille muille inhimillinen olento.  Sinua vertaisin lähinnä kuvottavaksi olioksi, samoin kuin tuon koiraparan "omistajaa".  Kuten myös kaikkia eläimiä rääkkääviä ..... olioita!!  Mistä muuten tiedät/luulet tietäväsi, että tuo koira on pomotellut talossa kun noin kirjoitat??  Oletko kenties SE rääkkääjä ite .... jos olet niin tulepa tänne käymään .... näytän sinulle henk.kohtaisesti mitä mieltä olen viattomien luontokappaleiden kiduttajista!!!!  Minulle sinä olet SE, koirat on aina olleet hän .....  että suksi Sudaniin vaan ..... kommentteines!!

Vieras
Vieras

#231 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 15:17:57

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!

Toivottavasti saat jonkun vakavan taudin mistä et parane senkin sairas paska!! miten voi joku ajatella tuolla tavalla!! Hankkiudu jumalauta hoitoon!!!!!!

annetaan kaikki yhdes norsuille kurinpalautust
Vieras

#295 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 17:08:23

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi! 

ja taas yks `fiksu`kommentti, voi voi kun ei koiraa tarvii pomottaa, jos et sattunu tietämään, mites näytät esim. norsulle olevasi pomo? norsut mitä on pomotettu, ni otappa selvää, miten niiden pomojen yleensä on käyny..sittekö annetaan kurinpalautusta????? ja hyvin näitä norsua ja koiraa voi verrata: onhan norsut esim. intiassa alaisia. sopii lähteä testaamaan;))

Vieras
Vieras

#338 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 18:31:49

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!

ei taida olla tälläkään ihmisellä kaikki matot vintillä suorassa.Pitäs roikottaa tätä juippia 5 tuntia kettingissä kaulasta ja kysyä sitte uudestaan.

Vieras
Vieras

#342 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 18:34:38

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!

Idiootti olet sinä. Koira ei ole SE. Taidat vain provota, tai sitten olet, TOTAALINEN ÄÄLIÖ. -mitä enemmän tutustuu ihmisiin, sitä enemmän pitää koirastaan-

Vieras
Vieras

#387 uma eRe: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 19:29:54

Noinko oikeesti ajattelet!!! Koira pystyy myös itse ajattelemaan, joo se on la

Vieras
Vieras

#389 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 19:34:35

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi! 

 voi v****!!!

Ajatteletko oikeesti noin? Jos ajattelet niin ei sullakaan ole kaikki kotona. Vaikka koira onkin laumaeläin ja se ei saa perheessä pomottaa niin ei tuollainen kohtelo ole oikein.  Ymmärrän sen että koiraa pitää komentaa jos ei usko mutta tuo meni jo YLI!...

Koira odottaa saavans aihmiseltä kodin jossa sitä rakastetaan ja pidetään perheenjäsenenä! ajattele jos itse olisit vieraassa perheessä ja sua kuritetaan ja pidetään ´pelkkänä esineenä!!!

Itselläni 2 dobermannia
Vieras

#484 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-28 23:03:40

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!

"Kurinpalautusta". Jos kuristuspannasta roikottaminen, kunnes iho hiertyy auki ja ketju uppoaa lihaan, on mielestäsi oikea tapa kurittaa koiraa, niin olet järjeltäsi todella köyhä. On totta että koira täytyy kouluttaa tottelemaan omistajaansa, ja tiettyjen rotujen kanssa täytyy käyttää enemmän alistamista kuin toisten, mutta alistaminen EI  ole yhtä kuin kiduttaminen!

Vieras
Vieras

#603 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-29 14:22:08

Haista sinä V*ttu!

Vieras
Vieras

#674 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-30 14:03:12

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi! 

 Sama sulle. Se (hän on itse kouluttanut) eläimensä?

Vieras
Vieras

#676 Re: se sai mitä ansaitsi!

2010-10-30 14:06:28

#43: Hän - se sai mitä ansaitsi! 

 HUOMIO edelleen, SINÄ opetat sen