Hevonen liikenteessä -(televisio)kampanja

Monet meistä hevosharrastajista olemme joutuneet liikenteessä eriasteisiin läheltäpiti- tai jopa suoranaisiin vaaratilanteisiin. Usein kyse on muiden liikenteessä kulkijoiden tietämättömyydestä, miten hevonen liikenteessä tulisi turvallisesti kohdata.

Tavoitteena on kerätä tähän adressiin mahdollisimman paljon kannanottoja ja mielipiteenilmaisuja sen puolesta, että saataisiin mahdollisesti Suomen Ratsastajainliitto, Hippos tai muu vastaava taho toteuttamaan uudelleen valtakunnallisesti näkyvä (televisio)kampanja aiheesta "Hevonen liikenteessä". Edellisestä vastaavasta kampanjasta on lähes kymmenen vuotta jo aikaa.

Kampanjassa voitaisiin tuoda suuren yleisön tietoisuuteen turvallisuuteen liittyviä asioita liikenteessä kun autoilija, koiranulkoiluttaja, pyöräilijä, lenkkeilijä tmv kohtaa
- ratsukoita
- ravureita
- hevoskuljetuksia

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Sirpa Mäkelä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko bensaveroa laskea?