Jokisaunan puolesta

Euran kunta on ostanut palveluina Jokisaunalta kolmen kehitysvammaisen työpanoksen. Yksi työpäivä jokisaunalla maksaa noin 70 €, kun taas työpajalla noin 50 €. 1.3.2013 alkaen kunta on perusturvajohtajan päätöksellä päättänyt siirtää työntekijät kunnan työpajalle. Työntekijöitä tai heidän perheitään ei ole kuultu päätöstä tehdessä.Kunnan säästö on tässä tapauksessa vuodessa 8800 €. Perusteluna rahan lisäksi kuulemma "ei kolmella voi olla asiat paremmin kuin muilla". Kahdella Jokisaunalla työtä tehneellä ei ole edeslähiomaisia tukenaan ja taistelemassa heidän elämänsä laadun puolesta. Taistelu on meidän muiden kuntalaisten velvollisuus.
Me allekirjoittaneet emme hyväksy tätä kunnan virkamiehen päätöstä ja vaadimme Jokisaunan toiminnalle jatkoa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Jaana Kuusilehto voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko asuntolainojen korkovähennykset poistaa?