Suomeen j-rock festarit!

Hei kaikki te j-rock ja j-pop -fanit!

Eikös oliski kivaa kun Suomeen saataisiin jokavuotiset j-rock -festarit?!
Ensimmäisenä vuonna tietysti tarkkailtaisiin ja mietittäisiin, että olisiko ko. festarit todellakin kannattavat jatkossakin.

Adressin tarkoituksena siis saada asiaan edistystä, koska Suomessa on hyvin vähän vieraillut mitään J-Rock bändejä, joten olisi kiva saada niitä vähän useammin keikalle tänne Suomeen, ja festarit olisi mainio tapa siihen. Eikö vain? Festareiden ei tarvitsisi olla mikään kovin suuri tapahtuma, mutta ei kumminkaan mikään pienikään, jokin sellainen paikkakunta ja ympäristö, jotka sopisivat festareille. Ei siis mitään (esim.) RMJ:n kaltaisia megabileitä, vaan päivän(?) kestävät "pippalot". Ja festarin tulisi myös olla ikärajaton, jotta kaikilla halukkailla olisi mahdollisuus sinne päästä!
Festarit voisivat sijoittua pääkaupunkiseudulle tai lähituntumaan.(mielipiteitä?)

Eli siis, ei muuta kuin, kaikki asiasta innostuneet vaan laittamaan nimiä! ^__^
Kertokaa toki adressista sitten kaikille kavereillennekin!

Adressi lähetetään mahdollisesti joko JrockSuomeen, tai JaMEen, ja katsotaan miten käy.

LISÄIDEOITA (LISÄTTY 2.2.); Tuli sellainen juttu mieleen, että festarihan voisin olla juhannuksena Raumalla RMJ:n kanssa samaan aikaan, ja toinen lavoista pyhitettäisiin kokonaan J-Rockille ja popille! Laitan tästä ideasta kyselyä RMJ:n porukan suuntaan jossain vaiheessa. Mutta siinä olisi ainakin yksi ongelma, nimittäin RMJ on k-18, niin ei välttämättä onnistuis ikärajaton J-Rock lava, mutta kysellään ja katellaan.
Mielipiteitä tästä lisäyksestä ja yleensäki tästä adressista voi laittaa tulemaan alla näkyvään sähköpostiosoitteeseen.