Nostakaa tuottajahintoja eläinten hyvinvointiin sidottuna


Vieras

#1

27.01.2015 09:45

Ei eläintenhyvinvoinnista kannata puhua yhtään mitään,eivät ne eläimet ymmärrä mitää hyvivoinnista,sen enempää,kuin halonen suomalaisten hyvinvoinnista,seiskaat ruokajonoissa kaikki yhdessä.

tuottaa halvemmalla,jos kaikki tekis työtä,ei pakolaisia ja joutavia kirjailijoita elätettävävä

#2 Suomalainen elintarviketuotanto

27.01.2015 09:56

Vasemmistolainen Jörn Donner on eduskunnassa sanonut,että ei ole mitään järkeä maksaa suomalaisille maanviljelijöille suuria tukiaisia, vaan suomesta tulee lopettaa kokonaan maanvijelystuotanto ja tuoda ulkomailta valmiit elintarvikkeet huomattavasti suomalaisia tuotteita halvemmalla.

Seppo Lehikoinen

#3 Re: Suomalainen elintarviketuotanto

27.01.2015 11:13

#2: tuottaa halvemmalla,jos kaikki tekis työtä,ei pakolaisia ja joutavia kirjailijoita elätettävävä - Suomalainen elintarviketuotanto 

 Jörn Donner on ylimielinen sekundaruåtsalainen citypässi, jolle kaikki SUOMALAISUUS on vastenmielistä ja vierasta. Kannattaa jättää tuon  seniilin hömmelön "lausunnot" omaan, mitättömään, arvoonsa...


Vieras

#4

16.04.2015 19:38

Asiallinen ja tärkeä adressi eläinten ja tilallisten hyvinvoinnin kannalta.Kun ihminen jaksaa niin eläimetkin voi paremmin..

Vieras

#5 Re:

17.04.2015 21:33

#4: -  

 Kyllä, juuri näin Olen itse valmis maksamaan enemmän tuotteista, joiden tiedän olevan eettisesti tuotettuja.

 


Vieras

#6

04.05.2016 09:35

Olen itsekin kotimaisen laatumaidon tuottaja ja sitä mieltä että tähän hullunmyllyyn on saatava muutos! Keinolla millä hyvänsä.