Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

marko.l

#326 Sähkötupakka asiaa vielä kerran.

17.10.2015 13:35

Aiempaan tekstiin vedoten haluan vielä mainita eräs seikka, mikäli tuollaisia kieltolakiehdotuksia tehdään niin kuin nyt sähkötupakasta ja sen rajoittamisesta on suorastaan SYRJINTÄÄ ihmisiä kohtaan eli viedään valinnan vapautta valita sähkötupakasta niin, että jos haluaa käyttää makunesteitä ja sähkötupakkalaitteita ja sitten kiellettäisiin 2016 keväällä tuo valinnan eli vapauden valita paremman ja helpomman keinon päästä syöpäkääryleestä eroon eli tupakasta niin se kielto olisi Suomeksi SYRJINTÄÄ ja se ei ole oikein.

Itse kuten aiemmin mainitsin niin olen Astmaatikko ja allertikko ja kun noin pari vuotta sitten pääsin tupakasta eroon Sähkötupakan avulla väheni myös herkkujen syönti eli maikeisten ja muitten leivonnaisten herkuttelu kun kerran saan paremman nautinnon Sähkötupakasta ilman, että joutuu hengittämään Astmalääkettä ja vielä urakalla sillä nykyään hengitykseni on huomattavasti parempi sekä elämänlaatu kun ei tarvitse pössytellä tupakkaa.

Sähkötupakka on loistava keksintö päästä eroon ikuisesta riesasta eli tupakasta ja kuten monet ovat maininneet, että muut korvaavat lääkkeet tai tuotteet eivät ole auttaneet vaan kun Sähkötupakkaa on kokeillut niin on myös päässyt eroon tupakasta ja sehän on nimen omaan loistava juttu, terveys kohenee ja olo myös ja jos se on hirvittävä asia Ministereille niin he ovat kasvaneet ilmeisesti hölmölässä eivätkä välitä etsiä minkään laista tietoa siitä miten Sähkötupakkaa ollaan tutkittu esim. ulkomailla eli nesteitä makunesteitä ja PG sekä VG nesteitä puhumattakaan mitä ihmiset ovat kirjoittaneet sosiaalisessa mediassa ja vielä  kehuten Sähkötupakkaa.

En tiedä mitään parempaa ja helpompaa keinoa päästä tupakasta eroon kuin Sähkötupakka ja nikotiinineste maun kanssa ja jos maut poistetaan on se huonompi juttu ja silloin pitää keksiä vaihtoehtoja, että saisi muilla keinoilla makuja aikaiseksi.


Vieras

#327

18.10.2015 16:39

Lopetin tupakoinnin.

Vieras

#328

18.10.2015 17:00

Lakialoite on täysin järjetön, koska höyrytuotteet on perusteettomasti niputettu yhteen tupakan kanssa. Sähkötupakkalainsäädäntö kuuluu erottaa tupakkalaista, koska kyseessä on täysin erilaiset tuotteet, joilla on aivan eri tasoiset haitat.

Vieras

#329

19.10.2015 09:58

Koska sähkötupakat on yhtä vaarallisia kuin ilman hengittäminen ja auttaa monia lopettamaan tupakoinnin, ja poltan itsekkin sähköröökii

Vieras

#330

19.10.2015 10:29

Koska haluan puhua asian puolesta!

Vieras

#331

19.10.2015 16:04

En anna kenenkään viedä vapauttani valita terveellisemmän tuotteen käyttöä

Vieras

#332

19.10.2015 20:05

Yli kahdenkymmen vuoden röökin vetäminen loppui höyryttimen avulla eikä ollut edes vaikeaa...olo on pareempi ei haise heki eikä vaateetröökille :-)

Vieras

#333

20.10.2015 01:44

Olen päässyt tupakan poltosta eroon ja sen tuomista haitoista. Kiitos sähkösavukkeiden, 2,5 vuotta nyt mennyt näin :)

Vieras

#334

20.10.2015 06:03

Sähkötupakka on parempi vaihtoehto tupakalle, koska siinä ei ole tuhansia haitallisia aineita. Vain maku nikotiini ja pohjaneste.
JJ

#335

20.10.2015 17:00

Tupakoinnista jäi käteen vain astma ja p*skanmaku suuhun. Höyryttely on helpottanut oloani yleisesti huomattavan paljon ja koen sen jatkamisen kieltämisen ja hankaloittamisen loukkauksena ihmisoikeuksiani kohtaan.

Helvetti sentään, antakaa kansan olla rauhassa.


Vieras

#336

21.10.2015 05:10

Itse olen jonkun verran poltellu sähkötupakkaa ja on se oikeaan verrattuna parempaa ja terveellistä ja jos tupakointi pitäis kieltää suomessa vuoteen 2040 mennessä niin tästä on hyvä alottaa!:)

Vieras

#337

21.10.2015 17:49

Koska lakiesitykset ovat liian kireitä tupakkaa paljon tervellisemmälle vaihtoehdolle. Melkein tuntuu, että tupakkaa suositaan Suomessa.

Vieras

#338

21.10.2015 19:35

Olin polttanut tupakkaa 45 vuotta askin verran päivässä, kunnes tyttäreni otti tämän höyryttely vaihtoehdon esiin 8 kuukautta sitten.
Päätin kokeilla hieman epäillen, epäilys oli turhaa, sillä tupakointi loppui samalla hetkellä, kun sain ensimmäisen laitteistoni käsiini. Aloitin 18mg nikotiini vahvuudella ja olen pudottanut senkin 6mg ja jatkan sen alentamista. Tupakkaa ei ole tehnyt mieli kertaakaan tänä höyryttelyaikana ja vointini on parantunut varsinkin hapen saanti, en hengästy enää samalla lailla kuin tupakoidessa!

Vieras

#339

22.10.2015 08:44

Ennen sähkötupakkaa 40 vuotta 1.5 askia tupakkaa päivässä. Nyt pari vuotta täysin ilman aitoa tupakkaa ja sähkötupakkaa kohtuullisesti hyvin pienellä nikotiinimäärällä.

Vieras

#340

22.10.2015 09:26

Koska käytän sähkösavuketta!

Vieras

#341

22.10.2015 09:57

sähkötupakka on ollut minulle hyvin toimiva apu sillä pääsin eroon tupakasta, mitkään lääkkeet ei auttaneet on minulla pelkästään hyvää tehnyt sähkötupakka, en voi hyväksyä rajoitus suunnitelmia niillä aiheutetaan vain pahaa eikä pahoinvointia voi eikä saa edesauttaa, se on järjen vastasta

Vieras

#342 Re:

22.10.2015 10:07

#341: -  

 Toivon että Adressin mahdollisimman monet allekirjoittaa, siten on oikasti mukana  kun järjen vastaisia lakeja suunnitellaan


Vieras

#344

22.10.2015 12:01

aloin itse käyttämään sähköö parisen vuotta sitten ja ainakin köhä hävinnyt ja muutenkin hajuaisti e.t.c. parantunut.

Vieras

#345

22.10.2015 12:02

Sähkötupakan avulla pääsin vaivatta eroon haisevasta ja tuhkaavasta tupakasta. Hyvä, kun voi polttaa sisällä ja heittä vaan taskuun ulos mennessä. Hyviä makuja ja nikotiini määrän oi valita itse. Kiitoksia.

Vieras

#346

22.10.2015 12:38

lopetin itse tupakoinnin sähkösavukkeen avulla,muut korvaushoidot eivät auttaneet

Vieras

#347

22.10.2015 13:59

Olen huomannut terveyden tilassani positiivisia muutoksia, kuten yskän poistumisen kokonaan, loppuneet hengenahdistukset ja tietenkin vähentyneen rahanmenon.
Päättäjät hyvät, hankkikaa tietoa(löytyy adressin yhteydestä) sähkötupakka vs. savukkeet ja kohdistakaa toimenpiteet todellista vaaraa kohtaan.
Kunnioittaen, Perttu Hytönen.

Vieras

#348 Re: Sähkötupakka asiaa vielä kerran.

22.10.2015 14:07

#326: marko.l - Sähkötupakka asiaa vielä kerran. 

 Asiallinen kirjoitus, mutta kiinnitetään huomiota sisällön lisäksi oikeinkirjoitukseen, niin eivät pääse ministerit/työryhmät edes siitä mainitsemaan.

Ps. Poliitikot osaavat pilkunviilauksen!


Vieras

#349

22.10.2015 15:11

Itse on saanut tupakoinnin lopetettua, kiitokset sähkötupalle lempinimi "höyrytin" Toivon että minunkin adressi autaa, pitämällä höyrytely vapaana harrastuksena

Vieras

#350

22.10.2015 15:28

Haluan tupakasta eroon sähkösavukkeella