Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

L
Vieras

#26

28.08.2015 18:17

Sähkötupakka pelasti varmastikin henkeni, tehköön se sitä jatkossakin


Vieras

#27

28.08.2015 18:19

Poltin sähkötupakan avulla viimeisen savukkeeni marraskuussa 2014. Tupakoitsija olin vuosikymmenet.
Makuaisti on parantunut, ihon ja hampaiden väri muuttunut terveempään suuntaan. Hengitän helpommin, olen energisempi, eikä tupakkaa ole ollut ikävä, todellakaan.
Kokeilin ennen e-savuketta kaikki mahdolliset ja mahdottomat vieroituskonstit; tuloksetta. Nyt onnistuin kivuttomasti.
Mikä parasta; höyrytessäni saan itse päättää, paljonko nikotiinia tuote sisältää. Usein riittää vain yleensä hedelmäaromeilla höystetty neste.
Päättäjien olisi nyt kerrankin otettava järki käteensä, ja tehtävä sekä yksilö- että kansanterveydellisesti oikea päätös.

Vieras

#28

28.08.2015 18:21

Oloni on paljon parempi höyryttelijänä kuin savuttelijana. Haluan saman mahdollisuuden muillekin.

Vieras

#29

28.08.2015 18:24

Koska sähköhöyrystin auttoi minut irti tupakasta.
Puuhis

#30

28.08.2015 18:25

Yli 20 vuotta tupakkaa eikä toivoakaan että olisi pystynyt lopettamaan. Sitten saapui sähkötupakka, eikä yli 4 vuoteen yhtään oikeaa tupakkaa ole tarvittu. Yskä poissa, kakan maku poissa jne. Säälittävää että ainoa asia mikä näitä linjavetoja ajaa on raha. Tupakasta tulee massia, toiset tienaa ihmisten sairauksilla ja toiset kuolemalla.

JMJ
Vieras

#31

28.08.2015 18:29

Kirjoitin adressin siksi, että olen itse höyrytellyt vuodesta 2007.
Tupakoinnin lopetin 5v sitten. Sita ennen polttanut n.24v ja rupesi menemään päivässä yli 30 savuketta.
Kunto on noussut ja keuhkotilavuus ja voima suurentunut huomattavasti,sähkösavukkeeseen siirtymisen vuoksi, joka todettiin terveydenhoitajan toimesta.
Sitä ennen kokeilin kaikki mahdolliset korvaus tuotteet, myös resepti lääkkeet. Ei ollut minun juttuni.
Sitten aloitin sähkösavulla kokeilun tosissani, ja siihen jäi TUPAKKA. KIITOS SÄHKÖSAVUN.

23vmies

#32 Ei ole ikävä norttia

28.08.2015 18:35

Vähän vajaa kymmenen vuotta kerkesin normi tupakkaa polttaa. Monta lopetus yritystä takana purkat pastillit yms kerkesin kokeilla pisin aika tupakasta erossa ollut noin puoli vuotta ja šillinki tuli välillä maisteltua tupakkia.. Nyt kuukauden höyrytellyt ja ei oo ikävä ollut normi tupakkia. Jos toi ihme laki menee läpi niin kait se on alettava taas norttia imemään


Vieras

#33

28.08.2015 18:37

Sähkösavuke/vapottelu edistää kansanterveyttä. Tupakkayhtiöt nyt varmaan on ny erimieltä. Free Vaping!

Vieras

#34

28.08.2015 18:42

Armeijasta asti 10 vuotta tupakointia aski per päivä. Korvikkeita kokeiltu mm purukumia ja Champix-lääkekuuria, tuloksetta. Muutettuani toiseen EU-maahan kokeilin höyryttelyä koska se oli helppo aloittaa vapaan myynnin (sis. nikotiinipitoiset e-nesteet) takia. Tupakointi loppui kerta laakista.

Elämänlaatu parantunut roimasti terveydellisesti ja myös taloudellisesti. Jopa työterveyslääkäri oli tyytyväinen.


Vieras

#35

28.08.2015 18:50

Se on hyvä asia,et on joku viisas ihminen keksinnyt tämän..... Kiitos<3<3<3<3

Vieras

#36

28.08.2015 18:51

Olen itse päässyt eroon savukkeista sähkötupakan avulla.

Vieras

#37

28.08.2015 18:53

Ainoa tuote joka on oikeasti auttanut tupakoinnin lopetuksessa. Terveydellinen tilanne parantunut huikeasti.

Vieras

#38

28.08.2015 18:59

Ennen minulla meni helposti vähintään 30 savuketta päivässä. Aloitettuani sähkötupakoinnin, oikeat tupakat ovat vähentyneet radikaalisti. Ensimmäistä kertaa yli 15-vuoteen minulla menee vain 5-10 savuketta päivässä ja koko ajan vähenee. Koitin lopettaa/vähentää monta kertaa aiemminkin. Milloin purukumeilla, laastareilla tmv., mutta tuloksetta. Sähkötupakan ansiosta näkyy ensimmäistä kertaa tuloksia!

Vieras

#39

28.08.2015 19:03

Siksi että asia on tärkeä, ja Suomen päättäjät on tekemässä emämunauksen, estämällä kaiken mahdollisen, miksi? eikö paremmin voiva suomalainen olekkaan hyvä? Minäkin selkärangaton nilviäinen lopetin noinvain ilman mitään tuskia ja hammasten kiristyksiä 27 vuotta kestäneen tupakointi urani kahdessa viikossa siitä kun aloitin sähkötupakan käytön, yksiäkään henkosia en sen jälkeen ole tupakasta ottanut ja en halua niin tehdä tulevaisuudessakaan. Vasta sähkötupakoinnin myötä olen yleisterveyden huomattavan kohentumisen myötä tajunnut mitä tupakka minulle teki. Ja tämän kaiken joka on tehnyt minut paremmin voivaksi halutaan kieltää että palaisin polttamaan tupakkaa ja tappaisin itseni pikkuhiljaa sillä?

Vieras

#40

28.08.2015 19:09

Höyryttimien avulla minä sekä muutama ystäväni, jolle olen tuotteet esitellyt, on nyt vihdoin päässyt eroon pysyvästi, ja pitkäaikaisesti, jo eroon syöpäkääryleistä!

Vieras

#41

28.08.2015 19:17

Koska itse olen päässyt tupakasta eroon ja tällä on vähemmän haittavaikutukisia myös haju haittoja.. Ne jotka eivät tupakoi tietää kuka polttaa tupakkia ja ketkä polttaa sähkötupakkia. tupakoimat haistakaa tupakoitsiaa ja sitten sähkötupakoitsiaa kumpi haisee paremmalle. Sähkötupakka on myös lompakko ystävällinen.

Vieras

#42

28.08.2015 19:19

Ei ollut motivaatiota lopettaa tupakointia vaan jouduin viikoksi asuntoon, jossa oli tupakointi kielletty. Tilasin Teemun suositteleman Emow:in. Lähes 60 vuotinen tupakointi loppui 4 ssä päivässä. Toivottavasti adressin allekirjoittavat kaikki sähkösavukkeen käyttäjät ja heidän läheisensä.

Vieras

#43

28.08.2015 19:26

Entinen tupakoitsija (16 vuotta) kohta vuosi ilman röökiä, puhtaasti sähkötupakan ansiosta
Jokke

#44

28.08.2015 19:31

Koska tuen tätä


Vieras

#45

28.08.2015 19:49

Yli 15 vuotta tupakkaa. Kaksi kuukautta sähkötupakkaa ja nyt kaksi kuukautta ilman kumpaakaan. Toimii.!

Vieras

#46

28.08.2015 20:08

Lopetin tupakanpolton sähkötupakan avulla.
Realisti

#47 Höyryllä eroon tupakoinnista.

28.08.2015 20:19

Poltin tupakkaa askin päivässä 30 vuoden ajan. Päätin kokeilla huvikseni höyryttämistä 1,5 vuotta sitten. Josko sillä onnistuisi vaikka hieman vähentämään tupakanpolttoa? Siitä päivästä lähtien kun höyrytin kotiini saapui en ole polttanut ainuttakaan hatsia tupakkaa. Poissa on yskä, hengenahdistus, jatkuvat flunssat, huono unenlaatu ja päänsäryt. Maku- ja hajuaistini palasivat normaaliin samoin kuin yleinen vireystila.

On järjenvastaista että tämä 95% haitattomampi vaihtoehto tupakalle halutaan torpata. Uusi lakiehdotus EI suojele lapsia eikä nuoria ja se EI edistä kansanterveyttä. Siitä on hyötyä lähinnä tupakka- ja lääketeollisuudelle. Ja tietenkin valtiokin on riippuvainen tupakasta saatavista verotuloista. Nämä seikat eivät kuitenkaan saisi mennä kansalaisten terveyden edelle. Jos tavoitteena on että Suomessa ei polteta enää tupakkaa vuoteen 2030 mennessä niin eikö olisi järkevää tehdä tupakoinnin lopettaminen mahdollisimman helpoksi?


Vieras

#48

28.08.2015 20:28

Sähkötupakki auttaa mua!

Vieras

#49

28.08.2015 20:34

35 vuotta tupakkaa 2 askia päivässä ja tuli kokeiltua kalliita tabletteja ja purkkaa tupakoinnin lopettamiseen mutta ei onnistunut mutta nyt vuoden ollut polttamatta sähkötupakan avulla ja tällä laitteella pääsin eroon tupakasta!! Suosittelen!
666

#50 jep

28.08.2015 20:41

21v tupakkaa. Kaikki korvaushoidot turhia. Sähköisen nikotiini inhalaation kautta alkoi terve elämä. F**K YOU Novartis ja J&J ja lääkärit siellä THL.n virastoissa jotka ohjailee poliittisia päätöksiä!