Polttoaineen hinta alas!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Polttoaineen hinta alas!.

tippavaaran isäntä

#1 Polttoaineen hinta alas

16.01.2016 15:59

Suomessa kaikki on erittäin kieroa ja lakimiesten ja -naisten epäterveellä, joko järjellä tai ahneudella herrojen vai miten se olikaan junailtu kestävälle. Siis on täysin mahdoton ja täysin naurettavaakin odotella, tässä tapauksessa hinnan alennusta.

Bensiininhinnassa raakaöljyn osuus on hyvin pieni, eikä sen vaikutus tynnyrihinnassa 30.....jonnekin sataan kahteen kymppiin vaikuta juuri mitään.

Nythän kotimainen polttoaine tuotanto käy kiihtyvällä nopeudella, joten tutantokustannusten hinnalla ilman veroja polttoaineiden hintaa pitää tarkastella. Onhan Suomessa puun lisäksi valtavat turvevarat polttoaineen valmistamiseksi.

Halpaa kotimaista polttoainetta ilman veroja ja huijareita on mahdollista valmistaa.

Seppo Lehikoinen

#2 Näinhän siinä kuitenkin käy...

17.01.2016 19:33

Meillä Suomessa on taas tarvetta korottaa polttoaineiden hintoja, koska Iranin talouspakotteiden ja -rajoitusten poistamisen johdosta raakaöljyn maailmanmarkkinahinnan odotetaan laskevan. Kaikki mahdolliset raakaöljyn hinnanmuutokset kun  johtavat automaattisesti hinnan korotuksiin meidän rakkaassa Hölmölässämme!

Jarpandeerus

21.01.2016 10:18

Suomesta on tullut eräänlainen korroption valtakunta, jossa hallitus ja elinkeino toimii aina eritavalla kuin kansa odottaa.

Kansasta on tullut  alistettu ja jopa vähätelty osa valtiota.  Kansaa ei kuunnella.

Poliittinen eliitti haluaa mahdollisimman paljon itselleen hyötyä kaikesta ja lopulta matka käy Brysseliin.

24.01.2016 16:02

On se kumma, että maailmalla laskee öljyn hinta. Täällä Suomessa se ei vaan näy missään.

26.01.2016 09:53

Koska kun talous takkuuntuu työttömyys lisääntyy ja inflaatio kiihtyy ja valtion velka kasvaa ja ulkomaankauppavaje sen kun pahenee entisestään. Meidän on kevennettävä verotusta ja kuluja ja minimi vaatimus on että perustoimeentulo ei saa vaarantua. Ironia on että valtio joutuu maksumieheksi kun ihmiset jäävät työttömiksi. onko tämä niiden politikkojen tarkoitus kun he korottavat jo ennestään liian korkeita veroja. Kysyn vaan.

09.02.2016 14:32

Kyllä on jo euron menon jälkeen hilattu jo niin korkeaksi , aivan käsittämätön hinta ,valtio tietysti saa rahaa päältä ja paljon ,mutta mikään ei riitä , kun ammattiautilijatkin pikku hiljaa vähenee ,menee konkursiin , heillä on sopimuksiin sidotut hinnat ja polttaineet on laskettu sen ajan hinnan mukaan , mutta hintaa saada alas se vaikeaa !?

09.02.2016 16:45

nafta on niin edullinen että autoiijat tulisi nautia sen. On auto tosi arvokas laite kun maksa vakuutus, ja taas vakuutus , ja nCO2, ja huolto talvi/kesärenkaat ja valtion butjetin tasapaino ja vaik mitä hulua tämä touhu ja byrokrstia