ANTINKANKAAN KOULU ON VAKAVA TERVEYSRISKI

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ANTINKANKAAN KOULU ON VAKAVA TERVEYSRISKI.

Filosofian tohtori

#1 Rakentaminen

20.11.2012 17:09

On muka korkeastikoulutettuja eri alojen henkilöstöä ja tutkijaa.
Kaipa koulussa on opetettu rakentamaan.Vai mistä ne homerakennukset ja muuten virheellisesti tehty,tai teetetty vallassa olevalla tietämyksellä ja rakennusvalvonnalla valvotusti,satojen miljardien vahingot johtuvat,koska pajatetaan aina tarvittaisiin lisää rahaa korjauksiin,uusintaan.
Siivooja

#2 Vanha juttu...

20.11.2012 17:29

Itsellä oli Antinkankaan koululla työharjoittelussa ollessa vuonna 2006 pää kipeänä joka päivä ja parani kun työt loppui. Vai olinkohan vaan allerginen työlle..?
Itsekin altistunut

#3 Miksi ei toimita?

20.11.2012 22:17

Jos oireet ovat noin radikaaleja ja ilmeisesti olleet jo pidempään, miksi terveystarkastaja ei määrää koulua suljettavaksi? Pitäähän tässä jo uskoa olemassaolevaa evidenssiä, lapset turvaan väliaikaissijoituksella ja sitten tutkimaan paikat perusteellisesti. Tässä pilataan monensadan lapsen tulevaisuus sairastuttamalla heidät loppuiäkseen. Itse olen käynyt Antinkankaalla jumpalla pari kertaa ja todennut, että ei ole terve talo, sain pahat oireet.
Homepakolainen

#4 Re: Miksi ei toimita?

22.11.2012 23:15

#3: Itsekin altistunut - Miksi ei toimita?

Terveystarkastaja on itse rahakirstun vartijana kunnallisena päättäjänä. Hmm... varsin mielenkiintoista...

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

23.11.2012 06:01


HoitajaN

#6

23.11.2012 14:14

Jos opettajia altistunut miksi he eivät ota yhtettä työsuojeluun???

Vieras

#7 Re:

23.11.2012 14:31

#6: HoitajaN -

Henkilökunta on ottanut yhteyttä työsuojeluun.

piilosokkelitalot haisee

#8 rakentaminen 2

04.01.2013 18:32

ei ne omakotitalot ja rivitalot siinä ympärillä ole sen terveempiä.kateltiin sieltä niitä -70 ja -80 luvun piilosokkelitaloja,kyllä ne haisi järkeään homeelle,varsinkin ne uudemmat kahitiilitalot.lattiat liki maanpinnan tasossa ja seinärakenteet jopa maanpinnan alapuolella.jouduttii tekeen uusi kivitalo koska ei lapsia voi tuollaisiin loukkuihin päästää.