Lampureiden adressi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lampureiden adressi.

Ammattilainen

#26 Re: Maatila on yritys jos sillä on y-tunnus.

28.03.2013 22:04

#25: rajamailla mennään - Maatila on yritys jos sillä on y-tunnus.

MTK ei ole varmasti mikään viranomaistaho. Hiukan tarkennusta voisi näihin keskusteluihin lisätä. Täällä menee suloisesti sekaisin kaikki tahot. Tahot, joilla ei ole mitään tekemistä ohjelmakn kanssa. Rauhoittukaahan nyt !

Vieras

#27 KIVA KUN ON MUKAVA

28.03.2013 22:24

Mistä saa ostettua onnellisen lampurin lammasta ?

Vieras

#28 Re: KIVA KUN ON MUKAVA

29.03.2013 08:56

#27: - KIVA KUN ON MUKAVA

Ei mistään ! Lammastalouden pariin hakeutuvat kaikki "elämäntapaintiaanit" , jotka eivät muussa yhteiskunnassa tule toimeen ihmisten kanssa. Tulevat ja sotkevat ammattilaisten markkinat ja sotkeutuvat joka asiaan. Enimmäkseen nämä ovat vielä kiinnostuneempia koirista, hevosista, kaneista ja muista murmeleista. Paljon enemmän kuin niistä lampaista.

Taina Huhtiainen

#29 "Elämäntapaintiaanit",re # 28

29.03.2013 10:21

On ihana nähdä että ihmiset löytävät rohkeasti takaisin juurilleen, maaseudulle.
Me tarvitsemme monipuolista viljelyn/eläinten pitokehitystä. Olkoon se sitten vaikka harrastusta.
Monesti ne ovat naisia jotka lasten hoidon sivussa, pitävät aluksi pientä katrasta.
Lammastaloutta on mahdollista kehitellä pienillä investoinneilla ja suurentaa kun rahkeet siihen riittävät.

Mikä onni olla lapsi ja läheltä nähdä elämää, niin realistisena kun se vaan on.

Meidän nykyisten menestyvien yritysten johdoissa on ihmisiä jotka ovat kasvaneet maalla ja siellä oppineet monimuotoista ajattelutapaa.

Elämäntapana villi ja vapaa mutta vastuullinen, uskaltaa ja kehittyä yhdessä ja yksin.
Maaseutumme monimuotoinen kehitys, turvaa tulevien suomalaisten sukupolvien elinmahdollisuudet.

Katsokaamme siis maaseutua jonkinlaisena "varhais yrittäjä hautomona"
Meidän kaikkien täytyisi pitää mielessä että yhdessä teemme meidän tulevaisuutta,jos "juuret kuolee niin ei se puu kauan viherrä".
Kehitelkäämme siis rakenteellista maaseutu-kaupunki yhteiskuntaa.

Toivon kaikille työn-kehitys iloa elämään, myös web.lampaan kehittäjille...
0 lammasta

#30 YKSIN NYHVÄÄVÄT ULOS TIIMISTÄ

29.03.2013 10:50

On totta, että te lampurit ette saa yhteistyöllä koskaan mitään aikaiseksi. On myös totta, että ulkomailta tulevan lampaanlihan tarve Suomessa on myös teidän itse aiheuttamaa. Jos te Suomen lampurit osaisitte ja haluaisitte verkostoitua, olisi Suomen lampaanlihan kysyntä tyydytettävissä teidän Suomalaisten lampureiden toimesta, mutta kun ei. "MINÄ ITE MINUN SÄÄNNÖILLÄNI", sillä ei pitkälle pötkitä millään muullakaan alalla. Lampaanlihan ympärivuotista ja määrällistä kysyntä olisi helppo kasvattaa ja siihen lampaanlihan tarjontaa vieläkin helpompaa, jos vain te tuottaisitte lihaa yhteistyössä teidän yhteisesti omistamillenne teurastamoille, joista lihat ja nahat lähtisivät eteenpäin suurempina kertakuormina kauppoihin ja teollisuuteen. Te, joilla olisi halua ja henkistä kykyä yhteistyölle, niin teidän kannattaisi ehdottomasti viedä asiaa nopeasti eteenpäin ja jättää nämä "minä ite, minun säännöillä" yksin nyhväävät suosiolla ulos tiimistä. Suomessa ja EU:ssa kaikki muukin maataloustuotanto on oltava suurta, niin miksi ei lammastalous. Suomalaisesta lampaanlihasta olisi helppo tehdä menestyvä merkkituote, jos vain tekijöillä olisi halua.

#31 FIXIT !

06.03.2020 07:24