Tokio Hotel Suomeen 2009

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel Suomeen 2009.

jenni vähätiitto
hämeenlinna

#51 totta

20.02.2009 15:42

olen samaa mieltä annan kanssa voitte pitää ihan omana tietonanne sen et Th on ruma bändi, jos teit iha oikeesti noi paljo harmittaa se niin voitte ihan hyvin vaikka muuttaa toiselle puolelle maapalloo siel ei tunneta Th.ta kai
Noora Tossavainen
Kontiolahti

#52 LOPETTAKAA!!

20.02.2009 16:08

Virtanen on nyt hyvä ja lopettaa tuon valituksen! Jos ei Tokio Hotel kinnosta niin painu sinne missä pippuri kasvaa!! Ei tarttee tulla mollaamaan THta. Sen voi pitää ihan omana tietonakii... en kyl todellakaan tykkää mistää ihmeen Iro Madenista ja silti en mollaa niitä!
Sarah Lindvall
Kankaanpää

#53 huoh.

20.02.2009 16:17

Itse tykkään jonkinverran Tokio Hotelin musiikista, mutta kyllä jotkut voisivat pitää mielipiteensä ihan omana tietonaan, koska tietävät että nää ihmiset täällä loukkaantuu teidän mielipiteistä. tunneälyä, kiitos.
Jenni Tammenaho
Kuopio

#54 ei vittu :DD

20.02.2009 20:53

turha tästä asiasta on kiistellä, jotkut tykkää jotkut ei, itse tykkään TH:sta, mutta aika lapsellista isojen kundien tulla tänne sössöttää :D
joku sano aikasemmin: TH:nhan piti tulla Suomeen jo melkein vuosi sitten . Kiittäkäämme tästä laulajan kurkkumätää. :) ----> :'''DDDDDDDDDDDDDdd
anteeks repesin. (:: mutta joo turha täällä on tapella et miks joku tekee tälläsii adresseja, eiköhän se oo meidän fanejen asia mitä teemme. Toi on vaaaan niin lapsellista :--D en mäkää tykkää monestakaa bändistä mutten siitä kitise, huomaa että teille 'vihaajilla' ei oo elämää, kuka tuhlaa aikaansa asiaan bändiin josta ei tykkää. Ei oo näköjään muuta tekemistä ku tulla haukkuu. Mutta mikäs siinä jos teille ei oo muuta tekemistä ni senkun dissaatte ei mua kiinnosta. Enkä usko että hirveesti muitakaa kiinnostaa :D

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.02.2009 21:38


Tommi Virtanen
Espoo

#56

21.02.2009 00:03

Miten jollain ei voi olla elämää jos hänessä vielä henki pihisee? Elämän laadustani voimme kyllä kiistellä. Itse olen kyllä tyytyväinen elämääni.
Johanna Hakonen
Espoo

#57

21.02.2009 09:49

Ajankäyttöä tämäkin! Ja ehkä parempaa kuin aivoton lagaus.
vilma juusonen
vantaa

#58

24.02.2009 15:57

woou kyl sitä näkee ai siis kaikki tääl tätä adressii (ja tokio hotelii) vastaa o aikusii?? ei uskois o__o pirteet keskustelut kyl taas.. jatkakaa vaa, elämän hankkiminenha on iha yliarvostettuu.
Tommi Virtanen
Espoo

#59

24.02.2009 16:06

Tuota,mitä helvettiä vilma juuri sanoi? Ei saa selvää ei...
siri penttilä
helsinki

#60 pitäkää päänne kiinni

24.02.2009 17:26

Vähänkö ärsyttää noi jotkut tyypit jotka vaa haukkuu muita bändejä. Eiks niille tuu mielee kui paljon se voi loukata jonku tunteit?! Mulle ainanki tuli kamalan paha mieli ton johannan kirjottamista jutuista... Ei kai sekää tykkäis jos me käytäis haukkuu sen lempibändii, vai?
Tara Sahlstedt
Akaa

#61

24.02.2009 18:15

Joillai ihmisillä ei vaan oo muuta elämää ku haukkua jotain bändiä,köyhää siis niittenki elämä. Jos Johanna ja Tommi luulee olevansa tosi isoja ja fiksuja ni vois miettiä uudestaan,helvetin lapsellisia musta.
jenna salomaa
pori

#62

25.02.2009 15:57

On mielenkiintoista miten me fanit emme kestä ainuttakaan negatiivista kommenttia. Saattaisi olla eri asia, jos te joskus perustelisitte asianne. 'Tokio hotel on paska, ne on niin homoja ja rumia ja voi helvetti' ei oikein ole arvostettavaa. Ei sillä, että teidän mielipiteenne täällä kiinnostaisivat ylipäätään, mutta jos on pakko avautua, niin voisiko edes perustella? Ja jollain aikuismaisella tavalla, ei vain niitä vanhoja juttuja 'ne on homoja ja paskaa musiikkia eikä ne osaa soittaa eikä laulaakkaan'.

Adressien määrästä sen verran, että ei ole ilmeisesti kirjoitettu mitään sääntöä, jossa kerrottaisiin montako adressia yhteen asiaan liittyen saa kirjoittaa. Joten jos vituttaa, avautukaa adressit.com'in ylläpidolle ja he tekevät asialle jotain jos niin on HEIDÄN mielestään paras. Ja jos he poistavat adresseja, se on sitten ihan okei, mutta teidän on turha aikaanne kuluttaa sitä asiaa murhetimalla.

Tänne tulee myös ainakin _muka_ aikuiset ihmiset kertomaan kuinka kukaan täysijärkinen ihminen ei voi kuunnella tällaista paskaa. On mielenkiintoista huomata, että suurin osa teini-ikäisistä pojista suhtautuu asiaan paljon paremmin kuin muut. Kaikki tuntemani pojat tietävät että kuuntelen tätä homobändiä, mutta heidän seurassaan saan olla silti oma itseni. Koulussa saan käyttää rauhassa Tokio Hotelin paitaa, ja jos joku siitä jotain huomauttaa, on huomauttaja joka kerta tyttö.

Ja sitten, Tokio Hotelin jäsenet kertoivat ennen Suomen keikkaansa, että olivat kuulleet adressista joka toivoi heitä suomeen, ja jossa oli tuhansia nimiä. Niin, eli se siitä adressin hyödyttömyydestä.

Johannalle vielä viimeiseksi, on suorastaan naurettavaa kuinka paljon tiedät vihaamastasi bändistä. Että Billillä oli 'kurkkumätää', että uusi keikkapäivä on tullut jo kaksi kertaa, että heidän piti tulla noin vuosi sitten suomeen... Kaiken huippu tuo foorumi. Kiitos sinulle myös nauruista :--)

14-vuotias ihku hintti bändin fani kiittää ja kumartaa.

Terveisiä teille kaikille myös 44-vuotiaalta jälkeenjääneltä ja vajaa järkiseltä äidiltäni, joka pitää Tokio Hotelin musiikista, jonka mielestä bändin pojat ovat kaikki suloisia, ja jonka mielestä te kaikki valittajat olette henkiseltä iältänne selvästi häntä kypsempiä :-) ♥
Mari Vähämäki
Jalasjärvi

#63 Rispektiä :-D

25.02.2009 18:37

Jenna U're the king ; D <3
Johanna Hakonen
Espoo

#64

26.02.2009 16:26

Tietääkseni olen myös perustellut mielipiteitäni.
Kestätte vai? Katsokaapas vähän varsinkin näiden "ihkuttajien" kommentteja.

siri penttilä (aika khoolia kun ihmiset kirjoittavat oman nimensä pienillä kirjaimilla): Voi voi. Maailma on julma! :D Haukupa toki ihan rauhassa mielimusiikkiani, arviolta alle yläkouluikäisen kommentit eivät minua paljoa vahingoita. :)

jenna salomaa: Varsinaista sääntöä adressien määrään ei ole, mutta hyvän käytöksen nimessä sentään - rajoittakaa vähän! Lisäksi suurin osa niistä käsittelee samaa aihetta. Ehkä bändi on näistä adressista kuullut, mutta siihen se sitten jäikin. :D

Ja onhan se aina yhtä ihanaa lukea kommentteja, joiden oikeinkirjoitus + kielioppi takkuilee. Mitä siinä mitään saksaa lukemaan, jos ei osaa edes suomea kirjoittaa? :)
jenni vähätiitto
hämeenlinna

#65 koskas sinä lopetat tuon loukkaamisen?

26.02.2009 17:18

siis johanna täällä on paljon faneja jotka saattavat luokkaantua tuommoisista viesteistä ja joksikin se on erittäin lapsellista jos noin alkaa haukkua muita... että toivon että tästä lähtien en joutuisi lukemaan tuommoisia loukkaavia viestejä..ja niin varmaan muutkin fanit.
jenna salomaa
pori

#66

26.02.2009 18:15

Neiti Johanna Hakonen taitaa olla itse täydellisyys? Pienet ovat sinunkin murheesi, jos pienellä kirjoittaminen ja ylipäätään oikeinkirjoitus ovat noin suuri ongelma. En tiedä minkä ikäinen olet, eikä kyllä edes kiinnosta, sillä käyttäytymisesi on ala-arvoisempaa kuin yhdenkään 'ihkuttajan'. En myöskään käsitä miksi seuraat tätä adressia, jos niin kovasti inhoat kyseistä bändiä ja jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin neuvoa muita. Hyvä toki arvostella kun on itse niin helvetin täydellinen.
Johanna Hakonen
Espoo

#67

26.02.2009 20:51

Neiti Jenna Salomaa, en ole missään vaiheessa esittänyt väitettä, että olisin täydellinen. Oikeinkirjoituksen huonontuminen on mielestäni huono juttu.
Kommentissasi oli lukuisia argumentointivirheitä, joihin en nyt viitsi puuttua, sillä sinä et varmaankaan antaisi sille mitään arvoa. Vaikka juuri perusteluita itse asiassa kaipasitkin. Häpeä. :---D

Enhän minä täällä vuorokauden ympäri aikaa vietä, mutta mikä tässä on olevinaan väärin? Ei minullakaan ole aikomustakaan lopettaa, jos tämä meno säilyy tällaisena. ;)
jenna salomaa
pori

#68

26.02.2009 21:19

Minulle on aivan sama paljonko viesteissäni on kirjoitusvirheitä niin kauan kun asiani kuitenkin ymmärretään. Olisi tietysti eri asia jos kirjoittaisin äidikielen ainetta tai muuta vastaavaa, mutta puhun Internet maailmassa jossa kirjoituksella ei juurikaan ole väliä.

En ole sanonut että sinä tekisit mitään väärin ,ihmettelin vain miten ja miksi jaksat.
Emilia Kosonen
Savonlinna

#69 Herranjumala

28.02.2009 13:41

Jospa lopettaisitte jo.
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

#70

28.02.2009 20:06

"Neiti Jenna Salomaa, en ole missään vaiheessa esittänyt väitettä, että olisin täydellinen."

Oon nyt sitten aika puolueeton tässä asiassa, mutta koska silmääni tuo osuus Johannan viestistä pisti silmään ni pakko kommentoida sitä sillä, että viesteissäsi on eräänlainen alistava tunnelma (tai vähintäänkin niin tulkittava ilmaisu), että kuka tahansa voi kuvitella sinun minä-kuvaasi täydelliseksi ym.
Mutta tappelun aihe on taas väännetty ehkä yhdestä maailman turhimmasta asiasta: mielipiteet.
Niistä EI yksinkertaisesti voi väitellä. Kaikilla on sisällään ne samat elimet, sydän, maksa, haima, maha, ruokatorvi, keuhkot ym. ym. mukaan lukien AIVOT, siellähän ajattelu tapahtuu, kuten kaikki varmasti tietävät. Siellä kaikki synnyttävät aistimukset: mieltymykset yms.
Samaa toimintaa tapahtuu kaikilla, mutta ne mieltymykset vaan kohdistuvat eri asioihin, joten miksi siitä pitää kiistellä.
Toisinaan, toisten alentaminen/haukkuminen kuulostaa jo lähes sairaalta, mutta yli mennyt mieltymys ei kuulosta myöskään yhtään sen terveemmältä.
Tässä taitaa MEILLÄ KAIKILLA (aivan!) olla jonkin näköistä ylimääräistä pahkuraa pään sisällä.
Koittakaa sopeutua. Samaan ihmisyhteisöön kuulutaan kaikki kumminkin.


Ja vihaajille vielä: Muuttaisiko jonkin bändin kato sen, että maailmassa olisi parempi elää. - Ei niin. Eli siinä myös teillekin yksi positiivinen ajatus, ketäs te sitten kiusaisitte?
Tommi Virtanen
Espoo

#71

28.02.2009 23:34

Tuota ,miten sen olemassaolo taas parantaa maailmaa?
Ida Päärni
Hyvinkää

#72 Huoh....

02.03.2009 16:44

Lopetetaan tää turha väittely niin ei tuu tästäkään sitte mitään suurempaa. Antakaa meijän Fanejen vaan olla ja menkää te jonnekkin muualle valittamaan ja me Fanitkin voidaan antaa asian ihmisten haukkumisen olla ja niin kaikki oiisi ilosia. kiitos
Ida Päärni
Hyvinkää

#73 Viellä lisään tohon edeliseen

02.03.2009 17:06

Adressiin on tullu jo kauheesti nimiä ja hyvä niin kuinka monta nimeä sinne tarvitaan viellä ennenkun tää lähetetään pojille?

2285 allekisrjotusta on jo aika paljon :D
Ida Päärni
Hyvinkää

#74 korjaus jälleen

02.03.2009 17:07

Allekirjotusta*
Johanna Hakonen
Espoo

#75

02.03.2009 21:47

(Jo is back again!)

Ida, miksi kirjoitit fanit isolla?

Julianna, luulisin olevan ihan järjissäni. TH ei aiheuta minulle suunnatonta vihantunnetta, enemmänkin suurta hupia.

P.s. Mielipiteistä voi AINA kiistellä!