OIKEUTTA KURHELAN PERHEELLE

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista OIKEUTTA KURHELAN PERHEELLE.


Vieras

#351

10.04.2014 12:25

Tutkikaa perusteellisest nämä huostaanotot.

Vieras

#352

10.04.2014 15:43

Oikeassa olitiin taas, taustalla on Venäjän mieliset suomen osasto.

Vieras

#353

10.04.2014 21:01

Herra armada näitä lihavia, ylipainosia ja ammattitaidottomia "sossotätejä", sillä he eivät tiedä mitä tekevät viattomille lapsille.

Vieras

#354

13.04.2014 22:55

Kaikki perheen puolesta toimimaan!
Terveys ja asiat kärsii tälläin, nyt sitä oikeutta.

Sydämmellä lasten puolesta!
Tero Tuomi

#355 Oikeus nopeasti apuun!

13.04.2014 22:58

Kansakunnan häpeä jo koko asia, miksi ei päätöksiä lasten puolesta.
Odotatteko että joku murtuu tai sairastuu, ei tämä ole enää yhtään kivaa.

Toteuttakaa asioita niin kuin olisi oma lapsi kyseessä!
Upseeri

#356 Kuka enään jaksaa välittää

14.04.2014 11:42

Tarvisiko kansalaistenkin alkaa välinpitämättömiksi,
vastata aina en tiedä...Ahaa katsotaan koskas olisi aikaa vastata.

Loppu kissa ja hiiri leikille. Lapset kotiin ja rauha maahan!

Ammattini vuoksi en käytä rumempaa kieltä

Vieras

#357

14.04.2014 14:00

Lapsilla oikeus kavaa kotona,yhteiskunnan tulee tukea perhettä,ei hajoittaa!
Raymond

#358 drworriorafrica@gmail.com

22.04.2014 23:32

Ole varovainen täällä kukaan ei voi auttaa sinua tässä tai edes ehdottaa, miten voit saada ex takaisin tai rakkautta , mitään todistusta virtauksen oikeinkirjoituksen täällä on ignore.because useimmat niistä ovat huijaus Siis todellinen huijaus , että minä oliuhrin ja sain repi tuhansia dollareita , koska olin niin innokas löytämään vaimoni takaisin, kun hän jätti minut yli 2 vuotta ja Jerry 7-vuotias , poikani , olen hakenut 7 erilaisilla virtauksen oikeinkirjoituksen siellä täällä saatavilla kaikki vaativatsaman kadun nimiä tai entisen nimiä ja puhelinnumeroita kuvia jne. että olen tehnyt uudestaan ​​ja uudestaan ​​, ja useimmat heistä olivat Afrikasta länteen kunnes huomasinviesti Dr.Worrior oikeinkirjoituksen ja päätin antaa hänelle trail.He nimi ja pyysi minua neljä asiat ovat oikea nimeni , minun ex ja äiti entistä kaivosta ja 280 dollaria , ja sanoi minun ex tulee takaisin 24 tuntia , olin maksaa yli 4800 dollaria oikeinkirjoituksen valu ja messenger ja mikään ei toimi minulle 3 päivän jälkeen olin ajatellut , kuinka paljon olen menettänyt toistaiseksi niin sanoin , haluan kokeilla sitä , joten soitin uudelleen ja lähettää oikea nimeni , minun ex ja äiti entistä kaivosta ja280 dollaria , koska vannon se oliviimeinen paikka I kokeile joten olin odottanut , kun hän käski minun odottaa, kunnes seuraavana päivänä ja en voinut nukkua yöllä , koska minä todella rakastan vaimoani ja haluan hänet takaisin ,9 h päivänä huomasin vaimoni verkossa Facebookissa ja hän sanoi hi minun ensimmäinen shokki oli, koska hän ei koskaan puhunut minulleviimeksi kuluneen vuoden ja 9 kuukauden ajan , en vastannut sen taas sanoi oletko siellä ? I nopeasti vastasiVastaus on kyllä ​​ja hän sanoi näemme huomenna sanonvastaus on kyllä ​​se menee off- line yritin hämmentää kissani sitä uudelleen , mutta se ei ollut enemmän linjalla en voinut nukkua sinä yönä kun olin miettinyt, mitä se tarkoittaa , ei 7.am aamulla , hän antoi minulle puhelun tyttö , päätin olla soittamatta takaisin olin vielä iskun, hän kutsui ja minä valitsen se sanoo , että voimme tavata töiden jälkeen tänään minulle kerrottiinvastaus on kyllä ​​niin se päättyyvalitus heti minun täytyy työskennellä hän soitti minulle ja tapasimme ja nyt olemme jälleen kutsun Dr.Worrior päivä tulevina kiitti häntä siitä, mitä hän tekee itse olen edelleen soittaa hänelle ja kiittää häntä elämäni ei ole täydellinen ilmannaista I olkaa varovaisia ​​tässä minä olin tuhansia huijaus dollareita, jos haluattodellista rakkautta loitsu sittenDr.Worrior yhteyttä sähköpostitse ( drworriorafrica@gmail.com ) tai soita +2348112276982


Vieras

#359

23.08.2014 20:48

Lapset takaisin hyville vanhemmille ja HETI !!!!
KYRPÄ

#360 PERUSSUOMALAISET ON HOMOJA

03.10.2019 01:10

 l   ()    

 

HEIL HITLER!

 

EU VÍTTUUN!

 

MARKKA TAKAS!

 

MATUT HIRTEEN!

 

DEMOKRATIA ON KÚSETUS!

 

ISLAM ON HOMOK´PROPAGANDAA!

 

WHITE POWER!

 

RASISMI ON ROTU OPPI!

 

TURKISTARHAUS ON SUOMEN SELKÄ TARHAUS RANKA!

 

NEGRUT HÍRTEEN JA VASSARI PERSU M,AANPETTURIT KANSSA!

 

 <´l`>   WWW PVL . COM FI

 

'_' ___ _s

 

SUUR SUOMEN PUOLESTA!

    l         

SUOMI ENSIN!

 

...

 

VAIKO SITTENKIN? :

*

 卐