Kansanedustajat lomautettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kansanedustajat lomautettava.

jukka jaakkola

21.09.2009 19:19

Hyötyä tulisi myös siitä, että ne 200 valopäätä olisivat tuon lomautuksen ajan
hölmöilemättä.
pekka niemi
kankaanpää

21.09.2009 21:53

Kyllä tulisi säästöä kun myös kaiken maailman henkilökohtaiset avustajatkin olisi lomautettuna saman ajan. Lisäksi kansanedustajien määrän voisi laskea sataan "100" ja ministerienkin määrää voisi laskea, kun kuulemma EU päättää kumminkin meidän asiat
Erkki Antero Tuppurainen
Tukholma

22.09.2009 10:35

Olen vuosia seurannut politiikka, Pikkuhiljaa ovat poliittiset päättäjämme alkaneet naruttamaan äänestäjiään. Ihmettelen Heidän kekseliäisyyttään, mistä löytyy kieroilun AIVOT. Joka istunto kaudella mitä ihmeellisempiä koplauksia markkinavoimiin.
Aikoinaan Aadolf koitti saada Euroopan haltuunsa sotimalla, Ei rahkeet riittänyt. Nyt saatiin koko kansa retkuttamalla liittymään EU:hun, mikä oli suuri kusetus 1900 luvulla. Saksa, Ranska,Italia Englanti ja Espanja Vetelee muuta eurooppaa perässään kuin jotain kelkkaa. Ne määrää muut on kyydissä. Suomen pitäisi irtautua EU:sta. Silloin saisimme itsemääräämis oikeuden takaisin.JOKA MEILLE KUULUU.Me emme ole minkään Euroopan maan alusmaa.
Näin ajattelee Vanha Patu. Toivoatulevaisuuteen nähden jos teemme oikeita ratkaisuja.

Anonyymi

03.06.2013 13:46

Olen luonut tämän adressin vuonna 2009 eikä mikään ole muuttunut mihinkään vuoden 2013 kesäkuuhun mennessä. Mikä mättää?!?!?!!?

Vieras

#5 Re:

03.06.2013 18:13

#4: -

Johtuiskohan siitä, että kansaa ei tuollaiset lesoamiset kiinnosta?

ÖYHÖ

#6 Re: ''LESOILUA''

18.10.2019 00:48

#4: -

JATKA LESOILUA YLLÖÄ SE SIITÄ! ;)

ITEKI TÄYS LESOILIJA JA ÖYYHÖÖJÄÄ SKITZSOOJA:*N KYRPÄ!

.l.<---(MUN PÉNIIS)