Salaa vanhemmilta-lakiesityksen vastustaminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Salaa vanhemmilta-lakiesityksen vastustaminen.

Vieras

12.01.2012 16:24

Oman alaikäisen lapseni elämästä olen vanhempana vastuussa kaikin tavoin - hänellä ei missään tapauksessa ole kaikkia valmiuksia harkita vaihtoehtoja YKSIN lääketieteellisten ongelmien kanssa, eikä sellaiseen tulisi lapsia edes alistaa. Me vanhemmat haluamme olla vastuussa omista lapsistamme!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.03.2012 02:56

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.03.2012 02:56

huolestunut mummo

#29 Kuka lapsiamme kohta suojelee

14.05.2012 11:34

On uskomatonta mihin ollaan ajautumassa,eräässä kulussa tehtiin ala asteella 7-9 vuotiaille Sos. toimen opiskelijat oppilastyönä tunnilla) vanhempien tietämättä kysely: mm. ovatko vanhempasi eronneet, onko sisaruksia, alkoholin käyttö, ym. tämä lakialoite on vieläkin kauhistuttavampi.
Jos ja kun lapsilta kysellään"omituisia", olen minä ainakin opettanut (ennen) luottamaan opettajiin ym. en enää. nämä kyselyt aikanaan olivat tilanteessamme "vaikeita" (olimme juuri eronneet ym). Olen tosiaan sitä mieltä että maassamme on joku menossa pahasti pieleen, Kenen etua tässä ajatellaan, kaipa kohta palataan aikaan jolloin laitoksissa olevat ovat pakotettuja olemaan koekaniineina ym.