Somalian kansalaiset on palautettava Suomesta takaisin kotimaahansa

Ari Ståhlberg
Turku

#1 Kaikki mamut pois Suomesta joilla paluuedellytykset ok.

03.02.2010 11:51

Ei ongelma ole ainoastaan Helsingissä. Turun mamut ja eritoten Somalit ovat joka päivä Turun poliisin mukaan enemmistönä rikosten tekijöiden kansalaisuuksia verratessa. Somalit ja mamut syyllistyvät hyvin usein nimenomaan varkauksiin ja näpistyksiin Turun kaupungissa ja lähiöissä, eikä Turun poliis voi asialle yhtään mitään muuta kuin korkeintaan kirjoittaa sakon jonka nuo sitten repivät joskus jopa siinä poliisin silmien alla. Sakkoja kun ei joudu nykyään ylikansoitettujen vankiloiden vuoksi kärsimään muuntorangaistuksen muodossa. Somalit ja muutkin mamut syyllistyvät liikennerikkomuksiinkin useammin kuin Suomalaiset. Miksi hyysätä heitä enempää vaan laitetaan ne takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.
Aatami

#2 Säälittävää

19.01.2011 19:12

Avointa muukalaisvihaa ja rasismia puettuna tilastoperusteiseen nokkeluuteen. Kuinka surullista.

15.01.2015 13:27

97%KAIKISTA ELIITTI PAKOLAISISTA ENSIMMÄISINÄ SOTA SAIRAAT MUSLIMIT HETI JA MUUT PERÄSSÄ,VASTAANOOTTO KESKUKSET LOPETETTAVA.KUULKAA TÄMÄ TOUHU ON ERITTÄIN SALAISTA,NIINKUIN ON NYKY POLITIIKKAKIN,OIKEIN LAILLA SUOJELLAAN SUOMEN RAISKAUSTA,HUOMATKAA POLITIKOIDEN VANNOMA VALA EI KOSKEKKAAN HEITÄ.

#4 Suomen kieli, Suomen mieli

20.01.2015 20:38

En ole koskaan törmännyt suomensomalialaiseen, joka ei osaisi tai parhaillaan opettelisi joko suomea tai suomenruotsia. En ole koskaan kuullutkaan, että somalitaustainen ihminen väheksyisi Suomen virallisia kieliä.

Sen sijaan melkein jokainen tapaamani somaleiden vastustaja on kielipuoli. Ihminen, joka puhuu äidinkielenään suomea ja on käynyt suomeksi koulut. Käyttää suomea jatkuvasti. Ei silti osaa alkeellisimpiakaan suomen kielen kirjoitussääntöjä.

Oppikaa edes perusasiat, ennen kuin alatte puhua toisia ihmisiä vastaan. Kunnioittakaa kieltä, itsenäisyytemme tunnusta.

Muistakaa myös, että sota on sota. Kysykää Suomen evakoilta, millaista oli tulla siirretyksi kotoa pois. Sama kokemus kuin pakolaisilla tänäkin päivänä.

卐HEIL HITLER卐

#5 卐HEIL HITLER卐