AD/HD-aikusten puolesta

Pekka Puupää

/ #53 jokapäiväiseen elämään, arkeen

07.06.2011 22:03

Etsiskelin joskus vuosituhannen vaihtumisen aikoihin, taas kerran, jotta mikä minua oikein vaivaa. Adhd-liitostakin tutkailin, mutta silloin oli vieläkin vähemmän aikuisten adhd:stä tietämystä kuin ny muutaman vuoden sisällä, tais olla MBD-liitto vielä siihen aikaan

joissain muutamilla eri keskustelupalstoilla, kirjoiteltiin adhd-aikuisista ja kirjoittajina olivat sellaiseksi itse tuntevat, tuntui hyvälle :)eikä tainneet olla vielä järjestäytyneet yhdistykseksi tms.

tein ja täytin monia eri testejä, useimmat lapsille ja englanniksi, harva oli suomeksi
taisi olla juurikin Suomen AD/HD-aikuiset ryn kautta saadut, tosin naisille suunnatut
mitkä siellä on näköjään vielä nykyäänkin:
http://adhd-aikuiset.org/testit/

nykyään en ole työelämässä, eikä adhd ole mitenkään parantunut, vaikken töissä tai koulussa olekaan. Eikä ikäkään ole parantanut adhd:täni (lähempänä neljääkymppiä)

aimo loven, toi järkyttävä kelan päätös olla hyväksymättä sitä, että adhd-aikuisia on olemassa ja lääkitys auttaa monille
olen kyllä, lääkitystäni jatkanut, mutten usko pitään niin tekemään, yksinkertaisesti rahat loppuu, kun yhteiskunta kieltäytyy uskomasta adhd-aikuisten olemassaoloon