Sisäilmasta vakavasti sairastuneille lapsille pienryhmäopetus

Vieras

/ #17 Pienryhmäopetukselle tarvetta!

08.03.2014 16:31

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että sairastuneet tarvitsevat puhtaat opetustilat ja pienryhmäopetusta. Lahden tilanne on siitä kurja, että altistuneille opettajille, jotka hakivat tänä keväänä sisäsiirtoa, EI LÖYTYNYT sijoituskouluja!! Tästä voi tehdä johtopäätöksen, että puhtaita kouluja ei edelleenkään ole ja takuuvarmasti oireilevia oppilaitakin on enemmän tai vähemmän. Myös se, että jatkuvasti on kipeä tai saa sisäilmasta oireita, ei ole koulunkäynnin tai työntekon kannalta hyvä, vaan erittäin huolestuttavaa. Häpeällistä, jos Lahden kaupunki ei tee asialle mitään.
Jos Tilakeskus on tutkinut muut Lahden koulut samalla tavoin kuin Launeen, ettei sieltä muka mitään löydy ja että kaikki on kunnossa, niin todella huolestuttava tilanne!
Jos yksikin opettaja oireilee koulussa, niin se on merkki sisäilmaongelmista - pienistä tai suurista!

Sen sijaan, että rakennettaisiin kouluja, niin kannattaa varmaan rakentaa parakkikouluja sinne, missä oppilastilanne vaatii ja poistaa niiltä alueilta, joissa oppilasmäärä vähenee. Toisiko se suurinta säästöä?