Käsiaseiden puolesta

jan häggblom
ruotsinpyhtää

/ #10 mietitääs vähän asioita.

09.10.2008 19:32

käsiase siis pistooli tai revolveri montako henkirikosta tehdään suomessa vuosittain jokunen käsiaseita on yli satatuhatta suomessa eli aika vähän tehdään noita rikoksia jos suomessa lähdettäisiin sille linjalle että käsiaseet pitäisi kieltää kun niilä VOI tehdä henkirikoksen niin mites alkoholi kun sitä nautituaan voi aja jonkun yli tai moottoripyörä kun sillä voi ajaa jonkun pikku liisan yli suoja tiellä tai teräaseet kun niilähän tehdään aika monta henkirikosta vuosittain kieltäminen ei ole oikea ratkaisu asioihin aina "ase ei tapa koskaan ketään se on vain työkalu tappajan käsiisä" suomessa on isoja vikoja suomalainen mielenterveys huolto on romutettu eiköhän kannataisi ihmisten suunata vähän voimavaroja sen asian ajamiseen mutta EI kun pitää yrittää kerätä pisteitä koko ajan kaiken kieltämiseen täytyy sanoa että minua vanhempi polvi on munannut pahasti ja seuraava sukupolvi saa kärsiä käsi aseiden kieltäminen kun ei poista mitään ongelmaa sellaiset ihmiset jotka haluavat tehdä jotain niin aina löytyy keino esim lentokone sekin on jo nähty 9.11 ja taaskun ajatelaan niin mikäs tekee eduskunna ihmisistä päteviä sanomaan että tuo on väärin tai tuo on oikein olisinko minä pätevä nokian pääjohtajaksi EN mutta jos kansa valitseen eduskuntaan ja pääsee vielä ministeriksi niin on heti pätevä sanomaan kaikea ja määräämään asioita mutta palataan ase asiaan niin olen ihmetellyt että miten voi olla että ei vieläkään järjestetä mitään ase koulutusta esim käytäisiin ase lakeja ja eri harraste muotoja läpi ja sen jälkeen vasta voisi hakea sitä hankimis lupaa kun on läpäissyt kurssin niin ja onhan pistooli OLYMPILAJI