EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

JuhaniH

/ #1979 Re: Re: Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

30.05.2014 23:13

#1885: - Re: Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

Kyllähän Suomen suuriruhtinaskunta oli Venäjän keisarikunnan osa 1800-luvun puolivälin Krimin sodassa. Suomen suuriruhtinaskunta soti sodassa ihan miehekkäästi ja Venäjän armeijan joukot Ahvenanmaalla. Siihen aikaan ei posti kulkenut homopostimerkkien voimalla. Nykyään on meno toinen.

Kristillisdemokraatit eivät saaneet Suomesta ehdokasta Euroopan parlamenttiin. Minäkin äänestin Hannu Takkulaa ja se oli kanssa menetys, kun hän putosi parlamentista. Sai sentään lähes 40 000 ääntä. Takkula on esimerkillinen kristitty ja se on harmillista, että hän ei uusinut paikkaansa. Selvä lopunajan merkki tämäkin.

Tom of Finland-merkki on esimakua siitä, että meillekin tulee sukupuolineutraali avioliittolaki voimaan lähivuosina. Amerikoista on huonoa viestiä siitä kehityksestä. Massachusetts oli 1. USA:n osavaltio, jossa ko. laki tuli voimaan, taisi olla vuosi 2003. TV-seiskalla tuli juuri hyvä ohjelma ko. asian suhteen. Meillä Suomessa on vielä asiat jotenkin hyvin, kun avioliittolaki on Jumalan mielen mukainen. Mutta kehitys on vääjäämätöntä ja meillä otetaan esimerkkiä Amerikasta, hampurilaiset ja Coca Cola tuli meille Helsingin olympiakisojen aikaan ja nyt tulee näitä ilmiöitä huomattavasti pahempi kehitys.

Minä olen lainkuuliainen kansalainen, mutta Raamattu on se korkein auktoriteetti, mitä minä tottelen. Pyhän Hengen työ on mahtava asia, mitä henki kristityssa vaikuttaa. Enemmän minunkin pitäisi vielä Pyhällä Hengellä täyttyä. Urheilua kristitynkin kannattaa toki harrastaa, jos vain terveys sen sallii ja sitähän tässä on tehty. Yhtenä motiivina minulla on siinäkin se, että pärjään kaupungilla, jos siellä tappelu tulee, kun evankeliumia julistan. Mutta ei ole vielä homo eikä ateisti kimppuun käynyt. Jumala siunaa kristityn elämää tavalla jos toisella.