EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Agendan näkee jos tahtoo nähdä, normit alas, on enemmän kuin uhka ns. terveille arvoille jne.

/ #1981 Aktiivista on,

31.05.2014 05:33

SETAN toiminta, jota osana tämäkin Tom of Finland jupakka on, (ei siis vain yksi postimerkkiarkki monien muiden joukossa!) on erittäin aktiivista, ja nimenomaan pyrkii muuttamaan ajat ja lait.

Esimerkinnä linkistä; Lainsäädännön muutosvaatimukset

Seta on ajanut samaa sukupuolta olevien avioliiton mahdollistavaa lakimuutosta sekä samaan muutokseen sisältyvää adoptio-oikeutta, koska lakimuutos on Setan mukaan tärkeä lapsen kokonaisedun kannalta. Muita vaatimuksia ovat olleet esimerkiksi sukupuolenkorjausprosessin sterilisointivaatimuksen kumoaminen sekä yhdenvertaisuuslain tehokkaampi valvonta.[33][34]

Setan tavoitteisiin kuuluu seksuaalisten vähemmistöjen syrjintää valvovan korkean virkamiehen viran perustamisen ajaminen.[33]

Linkki: http://fi.wikipedia.org/wiki/Seta

ps. Jokaisen kannattaa lukea koko artikkeli, ja varsinkin niin sanotut "kiitospalkinnot ja antipalkinnot"=omput ja rotat jne. Joiden kautta selkeästi tajuaa sen manipuloinin, mielenmuokkauksen, joka on käynnissä ns. homojen "oikeuksien" nimissä. Tasaarvoisuus asiallisissa yhteyksissä on eri asia, kuin se että homous haluaa olla se joka "määrää jokaisen kaapin paikan", eli tyyliin; me saadaan maat ja hallitukset muokata mielekseksemme kampanja, jota Seta ja kumppanit nyt manipuloiden ja syyllistäen, nuorisoamme ideologialleen alistaen ovat parasta aikaa takaa ajamassa.