Loppu surevien epäasialliselle kohtelulle lemmikkituhkaamossa

Potkut sille naiselle!

/ #7 Re: Re:

03.01.2015 12:05

abcdef

#5: Milla Rintala - Re:

Harmillista, tuolloin ei potkutkaan käy.  :(  Anteeksi yksinkertaiset ohjeeni, ajattelin, että jos olet nuori ja et keksi, miten kannattaisi toimia.  <3   Tekisin itse saman kuin sinä.

Minulla on 2 kissaa ja rakastan lemmikkejämme yli kaiken. Kolme kissaa olemme joutuneet nukututtamaan eläinlääkärissä ja tiedän tuskan, miltä lemmikistä luopuminen tuntuu. Olen puolestasi järkyttynyt ja toivon ettei kukaan joutuisi kokemaan samaa. - Kävin katsomassa sen naisen firman sivuja ja olivat tosi kauniit ja liikuttavan näköiset, mutta silmääni pisti, kun siellä luki, että lemmikin voi toimittaa heille eläinlääkäristä sopimuksista huolimatta. Ihmettelin, että tarkoittaako se sitä, että vaikka eläinlääkäriasemalla olisi sopimus, että eläimet toimitetaan tiettyyn krematorioon, niin kehoittaakin toimittamaan sinne hänen krematorioonsa. Jos näin on, niin todella törkeää viedä toisilta asiakkaita.

Googletin ja löysin tietoa, että Turussa voisit kehoittaa kaikkia ystäviäsi toimittamaan lemmikkinsä  Tuhatjalan kautta Vernaan tuhkattavaksi ja samoin sinä, jos sinulla tulee vielä eteen tilanne, jossa joudut luopumaan lemmikistäsi:

Verna, Lempäälässä 26 km Tampereelta etelään

Helsingin, Turun, Tampereen, Virkkalan, Kuopion ja Jyväskylän Tuhatjalkojen yhteistyökumppanina toimii lemmikkieläintuhkaamo Verna. Savonlinnan Tuhatjalasta lemmikit toimitetaan Pohjois-Karjalan Pieneläintuhkaamoon. Tuhkaamojen omilla sivuilla voit käydä rauhassa  tutustumassa esimerkiksi erilaisiin uurnavaihtoehtoihin.

Tuhatjalka –eläinklinikka   (toimittaa eutanasian saaneet lemmikit tuhkaukseen Vernaan)

Voimia Sinulle! Ja vaikka yksikään eläin ei korvaa menetystäsi, sinulla olisi nyt paikka jollekin toiselle koiralle, jonka elämä pelastuisi saatuaan rakastavan kodin. Ja koira osaa kaikkein parhaiten lohduttaa ihmistä koiran menettämisestä. Meilläkin aina seuraava kissa on auttanut selviämään edellisen menettämisen tuskasta.  <3