Loppu surevien epäasialliselle kohtelulle lemmikkituhkaamossa

Milla Rintala

/ #8 Re: Re: Re:

03.01.2015 14:37

#7: Potkut sille naiselle! - Re: Re:  

Kiitos paljon. Tutkiessani asioita tämän episodin jälkeen luinkin monessa yhteydessä positiivisia kokemuksia tuosta Vernasta. Käyttämälläni klinikalla oli sopimus jonkin tuhkaamon kanssa, mutta olen aiemmin joutunut yhden koiran lopetuttamaan ja tuolloin klinikan kautta lähettäminen maksoi niin huikean summan etten halunnut sitä keinoa nyt käyttää - toki jälkeenpäin ajatellen maksaisin mitä tahansa jos voisin tuon kokemuksen välttää.

Noiden nettisivujen ulkoasu vakuutti minutkin, mutta todellisuus oli aika karu - yksi kokemus, josta kuulin, oli sellainen missä omistajat olivat yrittäneet jättää hyvästejä koiralleen, ja tämä tuhkaamoyrittäjä oli taukoamatta valittanut vieressä siitä miten klinikat eivät tee hänen kanssaan sopimuksia. No, eipä ihme - ja täytyy toivoa että saan tällä edes hieman sanaa levitettyä, jotta ihmiset tietäisivät millaista "palvelu" tuolla on.

Tämä edesmennyt koira oli löytökoira ja seuraavaksi koiraksi olisi tarkoitus löytää kodinvaihtaja - sitä ennen on kuitenkin mentävä sairaalajaksolle toipumaan, olin jo aiemmin harkinnut sitä vakavasti koska olin niin lopussa, tämän järkytyksen jälkeen päätös varmistui, uuden koiran aika on sitten kun voimat palaavat ja jaksan auttaa kodinvaihtajaa sopeutumaan elämänmuutokseen. Lemmikistä luopuminen on aina yhtä hirvittävää, mutta ainakin lohduttaa se tieto että koirani lähtö tuli juuri oikeaan aikaan, sillä oli juuri alkanut olla jonkin verran kipuja, mutta viimeisellä lenkillä elämänilo oli vielä tallella, ja säästyi kaiken lisäksi uudenvuoden kauhuilta.